მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
Izrune.ge-მ, დისტანციური სწავლებისას, მნიშვნელოვანი, როლი რომ შეასრულა, ეს პედაგოგებმა არაერთხელ აღნიშნეს, თუმცა ალბათ სკოლისთვის ორმაგად საამაყოა, როდესაც მოსწავლეები არა მხოლოდ აქტიურად იყვნენ ჩართულები ონლაინ-გაკვეთილებში, არამედ პარალელურად, არც არაფორმალური განათლების პროექტებს ივიწყებდნენ - izrune.ge-ს შემაჯამებელი ტესტისთვის განსაკუთრებული პასუხისმგებლობით ემზადებოდნენ და არც ინფორმაციების გაცვლა გაჭირვებიათ ერთმანეთთან ონლაინ-რეჟიმში.
ასეთი თავდაუზოგავი შრომის მაგალითი მისცეს ყველას ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის, დარჩელის N1 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა თანატოლებს, როდესაც izrune.ge-ს შემაჯამებელი ტესტი წარმატებით გაიარეს და ოქროს, ვერცხლისა თუ ბრინჯაოს დიპლომებიც მოიპოვეს.
ილია ბიგვავამ და მარიამ შელიამ izrune.ge-ს შემაჯამებელი ტესტი 100 ქულით დააგვირგვინეს, თუმცა ნატა აკობია, შოთა შელია და სოსო ქორთუაც ოქროს დიპლომების მფლობელები გახდნენ და ჩვენ ისღა დაგვრჩენია, სამომავლოდ, წარმატება ვუსურვოთ მათ.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი