მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წმინდა გაბრიელ ეპისკოპოსის სახელობის წყალტუბოს სასულიერო გიმნაზიის დირექციამ მე-4 კლასელებს სასწავლო წლის წარმატებით დასრულება მიულოცა და მოსწავლეებს ბედნიერი წლები უსურვა. სკოლის ადმინისტრაციამ დაწყებითი კლასის მოსწავლეებს ვიდეო მიუძღვნა.
„ბედნიერებით აღსავსე ოთხი წელი გავიდა თქვენთვის იმ კედლებში, რომლებშიც თქვენი თვალსაწიერის გაფართოება დაიწყო. ეს არის წმინდა გაბრიელ ეპისკოპოსის წყალტუბოს სასულიერო გიმნაზია, სკოლა ცოდნის პატარა ტაძარი. აქედან დაიწყეთ ახლის შეცნობა, ეზიარეთ კულტურას, ზნეობას. ეს არის ცოდნის ტაძარი, სადაც თქვენსავით ბევრი ბავშვი უნდა აღიზარდოს, პიროვნებად ჩამოყალიბდეს, ამასთანავე, მიიღოს სათანადო ზოგადი განათლება და იქ ცხოვრების საუკეთესო წლები გაატაროს.
უფლისკენ მოქცევისა და ჭეშმარიტების ცოდნის მიღწევით თქვენ შეინარჩუნებთ სიმტკიცის ურყეობას და არასდროს არ ჩამოშორდებით სწორ გზას. „რაოდენ ნათელიცაა თქვენი რწმენა, იმდენად ნათელი იქნება თქვენი მომავალი“. ადამიანისა და ღმერთის კავშირი რწმენით იწყება. რწმენა უფლის არსებობაში დარწმუნება და მისი მცნებების გათვალისწინებაა. ამ რწმენით გევლოთ მრავალი წელი ჩვენო აღსაზრდელებო. გილოცავთ, მეოთხე კლასის წარმატებით დასრულებას. მრავალი წარმატებული და ბედნიერი წელი გექნებათ ასევე გასატარებელი თქვენს გიმნაზიაში რწმენით და ცოდნით უფლისკენ!“-წერია გიმნაზიის ინფორმაციაში.
იხილეთ ვიდეო
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ