მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
იოსებ ოცხელის სახელობის ქუთაისის N2 საჯარო სკოლის მე-6 კლასის მოსწავლეებმა საქართველოს დამოუკიდებლობის დღე - 26 მაისი აღნიშნეს. კლასის დამრიგებელი ნინო დათაშვილია. საქართველოს პირველი დამოუკიდებელი რესპუბლიკის დაარსებიდან 102 წელი გავიდა. მოსწავლეებმა ამ დღეს ყველას კიდევ ერთხელ შეახსენეს ერთად ყოფნის ძალა.
„ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი და ისტორიული დღე ჩვენი ქვეყნის ისტორიაში, ყოველთვის ემოციურად აღინიშნებოდა და წელს, შექმნილი ვითარების გამო, კიდევ უფრო ემოციურად აღინიშნება.
ეს დღე ყოველთვის იყო ქართველი ერის სიძლიერისა და ერთიანობის სიმბოლო, რწმენა იმისა, რომ ყველგან შევძლებდით ერთად დგომასა და გამარჯვებას.
ჩვენი სკოლა ყოველთვის გამორჩეულ ადგილს იკავებდა ამ დღის აღსანიშნავი ღონისძიებებით. არც წელს შევუშინებივართ პანდემიას... მე-6 მეორე კლასის მოსწავლეებმა, დამრიგებლის, ნინო დათაშვილის ხელმძღვანელობით, კიდევ ერთხელ შეგვახსენეს ერთად ყოფნის ძალა და დამოუკიდებლობის დღე სახლიდან, მცირე პერფორმანსით მოგვილოცეს“,-აღნიშნულია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ვიდეო
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი