| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

„4 წელი - 4 ფილმი“-თბილისის N24 საჯარო სკოლის IVა კლასის მოსწავლეები, დამრიგებელთან ერთად, სამახსოვრო ფილმებს გვიზიარებენ. კლასის დამრიგებელი მადლობას უხდის დირექციას, პედაგოგებსა და მოსწავლეებს.
„მადლიერებისა და სიყვარულის ნიშნად, ჩვენს მშობლიურ, 24- ე სკოლას, IV-ა კლასის დამრიგებლის (ეკა კაკაბაძე), მოსწავლეებისა და მათი მშობლებისაგან!
თბილისის N24 საჯარო სკოლის IVა კლასი წარმოგიდგენთ პროექტს: „4 წელი - 4 ფილმი“
სპეციალური მადლობა: სკოლის დირექციას, ბატონ გიორგი კაკაბაძეს და ქალბატონ ეკა ბროლაძეს მუდმივი მოტივირების, მხარდაჭერისა და თანადგომისათვის!!! მოსწავლეებს, პროცესებში საუკეთესოდ მონაწილეობისათვის!!! ეკატერინე კაკაბაძეს, ნინო იოსავას, ელენე ხუსკივაძეს, თეა ბერიშვილს, ირმა გახოკიას, ნინო ჩინჩალაძეს და კახა მასწავლებელს ჩვენი უწყვეტი განვითარებისათვის!!!
ვაცნობიერებთ სოციალური დისტანცირების ჯერ ისევ არსებულ აუცილებლობას და ონლაინ შევაჯამებთ ჩვენს სასწავლო პროცესებს“,-აღნიშნულია კლასის დამრიგებლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ვიდეო
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„სპეციალური მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლება განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია“...
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“