მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის ბანოჯის საჯარო სკოლის დირექცია სკოლის პედაგოგებს და მოსწავლეებს სასწავლო წლის დასრულებას ულოცავს და 2019-2020 სასწავლო წელს აჯამებს.
„სრულიად საქართველოს საგანმანათლებლო სივრცის სასკოლო საზოგადოებას ვულოცავ 2019-2020 სასწავლო წლის უჩვეულოდ დასრულებას. განსაკუთრებით მასწავლებლებს, რომლებმაც თავიანთი შესაძლებლობების მაქსიმუმი შეძლეს და
განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს ყველა გამოწვევა შესაძლებლად აქციეს. არ დაზოგეს საკუთარი თავი, ცდილობდნენ ინტერნეტ სივრცის აქტივობები გამოეყენებინათ და მოერგოთ თავიანთ კლასზე. მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდის მიზნით საკუთარი ხელით შექმნილ რესურსებს იყენებდნენ.
მადლობა ყველა მოსწავლეს და მშობელს, ერთობლივი ჩართულობისა და ჯანსაღი კომუნიკაციისათვის. გისურვებთ ჯანმრთელობას და მშვიდად 2020-2021 სასწავლო წლის დაწყებას“,-აღნიშნულია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მინისტრის ბრძანება 300-ზე მეტ საჯარო სკოლას ეხება - წესდებაში ცვლილება შევიდა
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ადმინისტრაციის წევრებისა და პედაგოგების ერთობლივი ჩართულობით, სკოლის ეზო დასუფთავდა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი