მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გიორგი სიორდია დიდი ჭყონის N1 საჯარო სკოლის ერთ-ერთი წარმატებული მოსწავლეა. გარდა იმისა, რომ კარგად სწავლობს, გიორგი გამოირჩევა სხვა მრავალი უნარითაც. მათ შორის აღსანიშნავია მისი ქართული ნაციონალური ცეკვებისადმი სიყვარული, რაშიც მას არაერთი წარმატება ხვდა წილად.
აღსანიშნავია ისიც, რომ გიორგი გამოირჩევა კარგი აღზრდით, კორექტულობით და შესაბამისად, სასკოლო საზოგადოების მხრიდანაც სიყვარულსა და პატივისცემას იმსახურებს.
ის არც კლასგარეშე ლიტერატურას უვლის გვერდს, მიუხედავად იმისა, რომ ინტენსიურად ემზადება ერთიანი ეროვნული გამოცდებისთვის. მიმდინარე პერიოდში მან წაიკითხა ქართული ლიტერატურის კლასიკოსის კონსტანტინე გამსახურდიას „დიდოსტატის მარჯვენა“ და გენიალური ესპანელი მწერლის მიგელ დე სერვანტესის „დონ კიხოტი“, რომელიც მსოფლიოში ყველაზე ცნობილი ლიტერატურის ექსპერტების მიერ ოსლოში N1 ლიტერატურულ ნაწარმოებად იქნა აღიარებული.
„ჩვენ წარმატებებს ვუსურვებთ გიორგის. მას წინ მრავალი გამარჯვება ელის“- ამბობს სკოლის წარმომადგენელი.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი