მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წყალტუბოს N4 საჯარო სკოლის მოსწავლეები იმერეთის რეგიონში, გარემოსდაცვით თემაზე გამართულ ნახატების კონკურსში - „მოდი, დავიცვათ მდინარეები და ზღვები“ მონაწილეობდნენ.
კონკურსი პროექტის „მდინარეები ნარჩენების გარეშე - სუფთა შავი ზღვა“ ფარგლებში ჩატარდა იმერეთის მხარის მეცნიერთა კავშირ „სპექტრის“ მიერ.
კონკურსში აქტიურად მონაწილეობდნენ სხვადასხვა სკოლის მოსწავლეები. კონკურსის ბოლო ტურში მონაწილეობისათვის სკოლების მიერ წარმოდგენილი იყო 50-მდე ნახატი, ხოლო დისტანციურად ნახატები შეაფასა 5000 მეტმა ინტერნეტმომხმარებელმა.
„კონკურსის ფარგლებში შექმნილმა ჟიურიმ გამოავლინა მდინარეებისა და ზღვის დაცვის, ნარჩენების რეციკლირების თემაზე შექმნილი საუკეთესო ნახატები. ასევე გამოვლინდა ინტერნეტ მომხმარებლების რჩეული ნახატი. კონკურსში მეორე ადგილი დაიკავა ჩვენი სკოლის მე-10 კლასის მოსწავლემ მარია ბერიამ.
ვულოცავთ ნიჭიერ გოგონას ამ გამარჯვებას და შემდგომ წარმატებებს ვუსურვებთ. კონკურსში მონაწილეობას ღებულობდნენ ასევე ჩვენი სკოლის მოსწავლეები: მე-3 კლასელი ლიზი თურმანოვი და მე-5 კლასის მოსწავლე ზურა ჯოხაძე, რომელთა ნახატებმაც დიდი მოწონება დაიმსახურა“,-აღნიშნულია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი