მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბოლნისის მუნიციპალიტეტის დისველის საჯარო სკოლის მოსწავლეები დისტანციურ სასწვლო პროცესში აქტიურად არიან ჩართულები, მასწავლებლების შრომა ნაყოფიერია, ისინი წარმატებით ატარებენ გაკვეთილებს და ბავშვებს ბევრ საინტერესო აქტივობასაც სთავაზობენ.
„ბოლნისში მიმდინარე მოვლენების პარალელურად, დისველის საჯარო სკოლის დისტანციურ სასწავლო პროცესი, უფრო და უფრო ნაყოფიერად ინერგება, ინოვაციური მეთოდის განმტკიცება და მასთან დაკავშირებული კრეატიული, შემოქმედებითი, თანამშრომლობა მოსწავლეებსა და მასწავლებელს შორის. მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩაბმულები ხელოვნების მარადიულ დინებაში, ქმნიან საკუთარი მსოფლმხედველობით წარმოსახულ ნამუშევრებს, როგორც ტილოზე ასევე სცენაზეც და ყველაფერი იმ დატვირთლი რეჟიმის ფონზე რასაც შიდა სამეურნეო სამზადისი ქვია..
ეს გახლავთ დაბალი კლასის, მოსწავლეების მიერ დამოუკიდებლად დადგმული სპექტაკლი „წითელქუდა“, რომლის ავტორიც და სულის ჩამდგმელიც თავად პატარა მსახიობები გახლავთ, ამ პატარა წარმოდგენაში ბავშვებმა ჩადეს ის სიყვარული, რომელიც აკავშირებთ ხელოვნებასთან, მონატრებასთან ... სასკოლო პროცესის უწყვეტ მექანიზმთან“,-გვიყვება სკოლის წარმომადგენელი.
ეს კი სკოლის ნიჭიერი მოსწავლეების ნამუშევრებია, რომლიც მათ კარანტნის პერიოდში შექმნეს და გამოამზეურეს დღის სინათლეზე...სკოლის დირექცია მოსწავლეებს წარმატებას უსურვებს.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მეამაყება, რომ ჩვენი მოსწავლეები არ ემზადებიან კერძო რეპეტიტორებთან და სკოლის ცოდნით ირიცხებიან უმაღლეს საგანამანათლებლო დაწესებულებებში“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი