მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გეზათის სკოლაში ყოველი სასწავლო წლის დასასრულს ტრადიციულად ხორციელდება პროექტი ''ვკითხულობთ ვეფხისტყაოსანს''.
წელს ''ვეფხისტყაოსნის'' 850 წლისთავთან დაკავშირებით, განხორციელდა პროექტი ''ჩვენ რუსთაველის ქვეყნიდან ვართ''. პროექტს ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი ქეთევან ვეკუა ხელმძღვანელობდა. მასში მე-5-მე-8 კლასის მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულები, სახელმწიფო ენის კათედრის წევრები, კლასის დამრიგებლები.
მოსწავლეებმა თავიანთი სურვილით შეარჩიეს სტროფები და აფორიზმები ''ვეფხისტყაოსნიდან'', მოიძიეს ინფორმაცია პოემის ხელნაწერებისა და გამოცემების შესახებ.
ღონისძიების დღეს დარბაზში გამოიფინა ''ვეფხისტყაოსნის'' სხვადასხვა გამოცემა, შოთა რუსთაველის პორტრეტი და პლაკატი ''სიბრძნის საუნჯე''.
მოსწავლეები დაყოფილი იყვნენ ჯგუფებად, თითოეულ ჯგუფს სახელწოდებად შერჩეული ჰქონდა აფორიზმები ''ვეფხისტყაოსნიდან''.
ღონისძიება გაიხსნა გიორგი ლეონიძის ლექსით, რომელიც ''ვეფხისტყაოსანს'' ეძღვნება. თითოეული ჯგუფის წევრებმა ზეპირად წარმოადგინეს აფორიზმები და ნაწყვეტები პოემიდან.
განხორციელებულმა პროექტმა მაღალი შეფასება დაიმსახურა მშობლების, მოსწავლეებისა და დირექციის მხრიდან. დადებითად შეფასდა სახელმწიფო ენის კათედრის სხდომაზე.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
თბილისის მერიამ სტუდენტთა დასაფინანსებლად განაცხადების მიღება დაიწყო - ყველა დეტალი ცნობილია
შეგროვდება მონაცემებისაბავშვო ბაღების თანამშრომლებზე, აღსაზრდელებსა და მათ მშობლებზე - დეტალები კანონითაა განსაზღვრული
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი