მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პროგრამის - „ნატოს დღეები-2019“ ფარგლებში ზუგდიდში, დადიანების სასახლის ეზოში ინტელექტუალური თამაში „რა? სად? როდის?“ ჩატარდა. ინტელექტუალურ თამაშში წალენჯიხის N5 საჯარო სკოლის მოსწავლეები მონაწილეობდნენ.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, წალენჯიხის N5 საჯარო სკოლა 2011 წლიდან აქტიურად მონაწილეობს ინტელექტუალურ თამაშში - „რა? სად? როდის?“. სკოლის ინტელექტუალურ გუნდს - „ინტელექტუალები“ დაარსების დღიდან ისტორიის მასწავლებელი ხათუნა შედანია ხელმძღვანელობს.
ზუგდიდში ჩატარებულ თამაშში მონაწილეობდა სამეგრელო ზემო-სვანეთის 250-მდე მოსწავლე - 41 გუნდი. შეკითხვები თემატური იყო და შეეხებოდა ჩრდილოატლანტიკური ხელშეკრულების ორგანიზაცია-„ნატოს“ ისტორიას.
წალენჯიხის N5 საჯარო სკოლამ, სხვა 7 სკოლასთან ერთად, 9 ქულით მეორე ადგილი დაიკავა, ხოლო პირველ ადგილზე 10 ქულით გავიდა ხობის N2 საჯარო სკოლა.
მონაწილეები სერტიფიკატებითა და სამახსოვრო საჩუქრებით დაჯილდოვდნენ.
წალენჯიხის N5 საჯარო სკოლის გუნდი „ინტელექტუალები“ სკოლამაც დააჯილდოვა.
„სკოლის დირექცია მოსწავლეთა წარმატებებზე ზრუნავს და მათ წახალისების მიზნით აჯილდოებს სიგელებით. ასევე სკოლა ორიენტირებულია იმაზე, რომ სკოლის თითოეული გამარჯვებები და წარმატებები მუდმივად გამჭვირვალედ იყოს სასკოლო საზოგადოებაში“,- ნათქვამია სკოლის განცხადებაში.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
აქტივობას ხელმძღვანელობდა ქართულის, როგორც მეორე ენის პედაგოგი, იუღაბერ ბიჩახჩიანი
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ