მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„ევროსტუდენტი VI“-ს ფარგლებში ჩატარდა საერთაშორისო კვლევა, რომელის საშუალებითაც სკოლის დამთავრების შემდეგ უმაღლეს სასწავლებლებში სწავლის გაგრძელების მსურველ ქართველ და ევროპელ სტუდენტებს, გადაწყვეტილებები შეაფასებინეს.
კვლევის შედეგებს „აიფიემი“ ავრცელებს.
სტუდენტებმა შეაფასეს უმაღლეს განათლებაში სწავლის გაგრძელების გადაწყვეტილება, შემდეგი დებულებით: „ყოველთვის ნათელი იყო, რომ როდესმე მაინც ვისწავლიდი“. კვლევის შედეგები აჩვენებს, რომ თითქმის ყველა ევროპულ ქვეყანაში გამოკითხულ სტუდენტთა უმრავლესობა დარწმუნებული იყო, რომ უსდ-ში სწავლას დაიწყებდნენ. ქართველი სტუდენტების თავდაჯერებულობა 86,5%-ს შეადგენს და ამ მონაცემით მეორე ადგილზე არიან ალაბანეთის შემდეგ, სადაც მაჩვენებელი 91,9%-ია. ყველაზე დაბალი მონაცემი ჩეხ სტუდენტებშია და 34,2%-ს შეადგენს.
სტუდენტების მიერ შეფასებულ მეორე დებულება არის: „ხშირად მაქვს შეგრძნება, რომ უმაღლეს განათლებაში ჩემი ადგილი არ არის.“ ქართველი სტუდენტების 13.8% (სრულიად) ეთანხმება ამ დებულებას. უმაღლეს საგანმანათლებლო სისტემაში ჩართვის გადაწყვეტილებას ყველაზე მეტად რუმინელი (27%) და უნგრელი (21.4%) სტუდენტები აყენებენ ეჭვქვეშ.
დებულება - „ხანდახან ჩემს თავს ვეკითხები, სწავლა სწორი გადაწყვეტილება იყო თუ არა“, კვლევის მონაწილეებმა შემდეგნაირად შეაფასეს: ქართველი სტუდენტებიდან ყოველ მეხუთეს აწუხებს ეს კითხვა, რაც პროცენტულად 21-ს შეადგენს. ყველაზე იშვიათად ამ კითხვას საკუთარ თავს ხორვატი სტუდენტები უსვამენ (10.4%), პოლონელები კი - ყველაზე ხშირად (28.4%).მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი