| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

„ევროსტუდენტი VI“-ს ფარგლებში ჩატარდა საერთაშორისო კვლევა, რომელის საშუალებითაც სკოლის დამთავრების შემდეგ უმაღლეს სასწავლებლებში სწავლის გაგრძელების მსურველ ქართველ და ევროპელ სტუდენტებს, გადაწყვეტილებები შეაფასებინეს.
კვლევის შედეგებს „აიფიემი“ ავრცელებს.
სტუდენტებმა შეაფასეს უმაღლეს განათლებაში სწავლის გაგრძელების გადაწყვეტილება, შემდეგი დებულებით: „ყოველთვის ნათელი იყო, რომ როდესმე მაინც ვისწავლიდი“. კვლევის შედეგები აჩვენებს, რომ თითქმის ყველა ევროპულ ქვეყანაში გამოკითხულ სტუდენტთა უმრავლესობა დარწმუნებული იყო, რომ უსდ-ში სწავლას დაიწყებდნენ. ქართველი სტუდენტების თავდაჯერებულობა 86,5%-ს შეადგენს და ამ მონაცემით მეორე ადგილზე არიან ალაბანეთის შემდეგ, სადაც მაჩვენებელი 91,9%-ია. ყველაზე დაბალი მონაცემი ჩეხ სტუდენტებშია და 34,2%-ს შეადგენს.
სტუდენტების მიერ შეფასებულ მეორე დებულება არის: „ხშირად მაქვს შეგრძნება, რომ უმაღლეს განათლებაში ჩემი ადგილი არ არის.“ ქართველი სტუდენტების 13.8% (სრულიად) ეთანხმება ამ დებულებას. უმაღლეს საგანმანათლებლო სისტემაში ჩართვის გადაწყვეტილებას ყველაზე მეტად რუმინელი (27%) და უნგრელი (21.4%) სტუდენტები აყენებენ ეჭვქვეშ.
დებულება - „ხანდახან ჩემს თავს ვეკითხები, სწავლა სწორი გადაწყვეტილება იყო თუ არა“, კვლევის მონაწილეებმა შემდეგნაირად შეაფასეს: ქართველი სტუდენტებიდან ყოველ მეხუთეს აწუხებს ეს კითხვა, რაც პროცენტულად 21-ს შეადგენს. ყველაზე იშვიათად ამ კითხვას საკუთარ თავს ხორვატი სტუდენტები უსვამენ (10.4%), პოლონელები კი - ყველაზე ხშირად (28.4%).შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან
„ვარსკვლავების“ დაჯილდოების ცერემონიამ ბათუმში სრული ანშლაგით ჩაიარა - Izrune.ge-ს მნიშვნელობაზე მოსწავლეთა მშობლები საუბრობენ
ბაღებში დასაქმებულთა ღირსეული ანაზღაურების სისტემა და განათლების დივერსიფიცირებული მოდელები - კიდევ რა ცვლილებების დანერგვას ითვალისწინებს დოკუმენტი
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს
სპექტაკლის რეჟისორი გახლავთ დათო დარსალია, კლასის ხელმძღვანელი კი - ნათია თოლორდავა
მთავარია, წერილების გახსნის პროცესი იყოს ემოციურად დადებითი და ინსპირაციული, რაც ბავშვებს უკეთ გაახსენებს საკუთარი მიზნების მნიშვნელობას
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან