| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

„ევროსტუდენტი VI“-ს ფარგლებში ჩატარდა საერთაშორისო კვლევა, რომელის საშუალებითაც სკოლის დამთავრების შემდეგ უმაღლეს სასწავლებლებში სწავლის გაგრძელების მსურველ ქართველ და ევროპელ სტუდენტებს, გადაწყვეტილებები შეაფასებინეს.
კვლევის შედეგებს „აიფიემი“ ავრცელებს.
სტუდენტებმა შეაფასეს უმაღლეს განათლებაში სწავლის გაგრძელების გადაწყვეტილება, შემდეგი დებულებით: „ყოველთვის ნათელი იყო, რომ როდესმე მაინც ვისწავლიდი“. კვლევის შედეგები აჩვენებს, რომ თითქმის ყველა ევროპულ ქვეყანაში გამოკითხულ სტუდენტთა უმრავლესობა დარწმუნებული იყო, რომ უსდ-ში სწავლას დაიწყებდნენ. ქართველი სტუდენტების თავდაჯერებულობა 86,5%-ს შეადგენს და ამ მონაცემით მეორე ადგილზე არიან ალაბანეთის შემდეგ, სადაც მაჩვენებელი 91,9%-ია. ყველაზე დაბალი მონაცემი ჩეხ სტუდენტებშია და 34,2%-ს შეადგენს.
სტუდენტების მიერ შეფასებულ მეორე დებულება არის: „ხშირად მაქვს შეგრძნება, რომ უმაღლეს განათლებაში ჩემი ადგილი არ არის.“ ქართველი სტუდენტების 13.8% (სრულიად) ეთანხმება ამ დებულებას. უმაღლეს საგანმანათლებლო სისტემაში ჩართვის გადაწყვეტილებას ყველაზე მეტად რუმინელი (27%) და უნგრელი (21.4%) სტუდენტები აყენებენ ეჭვქვეშ.
დებულება - „ხანდახან ჩემს თავს ვეკითხები, სწავლა სწორი გადაწყვეტილება იყო თუ არა“, კვლევის მონაწილეებმა შემდეგნაირად შეაფასეს: ქართველი სტუდენტებიდან ყოველ მეხუთეს აწუხებს ეს კითხვა, რაც პროცენტულად 21-ს შეადგენს. ყველაზე იშვიათად ამ კითხვას საკუთარ თავს ხორვატი სტუდენტები უსვამენ (10.4%), პოლონელები კი - ყველაზე ხშირად (28.4%).ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ბაღის აღმზრდელი, დირექტორი, პროფესორი... - პრემიერმა სააღმზრდელო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭოს შემადგენლობა დაამტკიცა
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
დღე სავსე იყო სიხარულით, აღმოჩენებით და შემოქმედებით
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“