მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
რუსთავის კერძო სკოლა „მილენიუმში“ დაუნის სინდრომის შესახებ ცნობიერების ამაღლების მსოფლიო დღე აღნიშნეს.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, ბიოლოგიის პედაგოგმა ხათუნა ინაშვილმა და უფროსკლასელებმა უმცროსკლასელებსთან საინფორმაციო შეხვედრა გამართეს.
„დიახ, მეგობრები არ ითვლიან ქრომოსომებს! მეტიც, ამ ადამიანებს მზის შვილები ჰქვიათ, მზესავით სითბოს მფრქვეველები აკეთილშობილებენ სხვებსაც, მაგრამ ინფორმაცია მათ შესახებ, მათი გაცნობა აუცილებელია ყველა მოზარდისათვის, ამ მნიშვნელოვან საქმეს ყოველ წელს ლამაზად აკეთებს „მილენიუმის“ ბიოლოგიის პედაგოგი ხათუნა ინაშვილი, არც წლევანდელი წელი იყო გამონაკლისი. პედაგოგმა და უფროსკლასელებმა საინფორმაციო შეხვედრა მოუწყვეს უმცროსკლასელებს და ყველამ ერთად კიდევ ერთად გაიაზრა ყველაზე მთავარი ამქვეყნად: ადამიანობა!“,-აღნიშნავს სკოლის წარმომადგენელი.
21 მარტი გაერთიანებული ერების ორგანიზაციის ინიციატივით 2011 წლიდან დაუნის სინდრომის საერთაშორისო დღედ დაწესდა და მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში, მათ შორის საქართველოშიც აღინიშნება.
მსოფლიო ამ დღეს დაუნის სინდრომის მქონე პირთა წინაშე არსებული გამოწვევების გარშემო ერთიანდება.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
სკოლებისა და უმაღლესების ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხებათ? - კანონში ცვლილებების განათლების კომიტეტი განიხილავს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი