| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ბაღდათის N1 საჯარო სკოლაში სასწავლო პროცესი აქტიურად მიმდინარეობს. სკოლაში, არაერთი ინტელექტუალური კონკურსი და აქტივობა იმართება, რომელშიც მოსწავლეები დიდი მონდომებით ერთვებიან.
ამჯერად, სკოლაში, საბუნებისმეტყველო დისციპლინების კათედრის ორგანიზებული შემოდგომის სეზონის ინტელექტუალური თამაში „რა? სად? როდის?“ ჩატარდა.
მასში მე-9, მე-10 და მე-11 კლასების მოსწავლეები მონაწილეობდნენ.
სასკოლო-შემეცნებით აქტივობაზე შერჩეული იყო საინტერესო, პრაქტიკული და ცხოვრებისეული შეკითხვები, რომელთა უმრავლესობაზეც საინტერესო პასუხები გასცეს მონაწილეებმა.
როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, კომპეტენტურმა ჟიურიმ (ნინო ფართლაძე, თიკა ფურცელაძე) შეაჯამეს შედეგები და საშემოდგომო სეზონის „რა?, სად? როდის?“ თამაშის გამარჯვებულ მოსწავლედ დაასახელეს მეათეკლასელი მარიამ მშვილდაძე.
აღნიშნული კლასების პედაგოგები: ნატო კვირიკაშვილი(ფიზიკა), ლია ტყემალაძე (ბიოლოგია), მაია დენოსაშვილი(ქიმია) გახლავთ.
სასკოლო საზოგადოება მოსწავლეებს წარმატებებს უსურვებს.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„სპეციალური მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლება განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია“...
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“