მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ეროვნული სასწავლო გეგმების სამმართველოს უფროსი, მარიამ ჩიქობავა მოსწავლეთა შეფასების შესახებ მასწავლებლებისთვის განმარტებას ავრცელებს. რა ტიპის შეფასებაა სავალდებულო და რა მხრივ აქვთ პედაგოგებს თავისუფლება.
„როგორც იცით, ეროვნულ სასწავლო გეგმაში შარშან განხორციელებული ცვლილების შესაბამისად, სკოლას/მასწავლებელს დიდი თავისუფლება აქვს; ამ კონკრეტულ შემთხვევაში, მოსწავლეების შეფასებას ვგულისხმობ. რაც სავალდებულოა - ეს არის სემესტრული და წლიური ქულების გამოყვანა.
დანარჩენი - რა სიხშირით შეფასდება მოსწავლე, რომელ კომპონენტებში შეფასდება, სრულად სკოლა/მასწავლებელი იღებს გადაწყვეტილებას;
კომპონენტები - ეს შეიძლება იყოს მიმდინარე ქულები და/ან საშინაო
ისიც შეიძლება, რომ მაგ. პროექტში დაწერილი ქულა შედგებოდეს რამდენიმე კომპონენტისგან: მაგ. საკლასო, საშინაო დავალებაში, ან სხვა ტიპის აქტივობებში მიღებული ქულებისგან და საბოლოოდ გამოდიოდეს 1 ქულა;
სიხშირეს რაც შეეხება, გააჩნია, რაში იწერება ქულა. თუკი ისეთ პროექტშია ქულა დაწერილი, რომელიც მრავალკომპონენტიანია, შეიძლება სემესტრში
მოკლედ, მთავარია, მოსწავლე შეფასდეს მრავალმხრივად და თავად მოსწავლე/მშობელი იყოს კარგად ინფორმირებული - რას ნიშნავს ამა თუ იმ კომპონენტში/კომპონენტებში დაწერილი ქულა/ქულები.
ისიც შესაძლებელია, რომ სხვადასხვა კლასსა და სხვადასხვა საგანში სკოლას სხვადასხვა კომპონენტში ჰქონდეს
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საკითხები, რომლებიც პედაგოგებმა მოსწავლეთა შეფასებისას უნდა გაითვალისწინონ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
სასკოლო საზოგადოებას ღონისძიებით მიულოცეს ახალი წელი მე-5 და მე-6 კლასის მოსწავლეებმა
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას