მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ონის მუნიციპალიტეტის, პიპილეთის საჯარო სკოლის პროფესიონალი პედაგოგიური საზოგადოება, იღვწის, მოსწავლეებმა მიიღონ საფუძვლიანი განათლება.
გარდა იმისა, რომ მოსწავლეები მაქსიმალურად არიან ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში, მასწავლებლები, დირექციასთან ერთად, ცდილობენ ბავშვებს შესთავაზონ ისეთი აქტივობები, რომლებიც მათ თვალსაწიერს გააფართოვებს და მისცემს საშუალებას, მიღებული ცოდნა სხვადასხვა მიმართულებით გამოავლინონ.
სწორედ ამიტომ, პიპილეთის საჯარო სკოლაში სხვადასხვა თემატური ღონისძიება თუ აქტივობა ტარდება და ერთ-ერთი მათგანი პოეზიის საერთაშორისო დღეს მიეძღვნა.
„ჩვენ ვკითხულობთ ქართულ პოეზიას“ - ახლახან ჩატარებული ღონისძიების მიზანი გახლდათ მოსწავლეთა თვითგამოხატვის მხარდაჭერა და პოეზიის პოპულარიზაცია;
ღონისძიების ფარგლებში მონაწილეებმა წაიკითხეს ქართველი პოეტების ლექსები და ერთმანეთს გაუზიარეს საკუთარი ხედვა ლექსებში ჩაქსოვილი პოეტთა ჩანაფიქრის შესახებ.
პიპილეთის საჯარო სკოლაში იმედოვნებენ, რომ მსგავსი პროექტები ახალგაზრდა თაობაში პოეზიის მიმართ სიყვარულს გაზრდის.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი