მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
კერძო სკოლა „ჰელიოსში“ ექსპერიმენტებით სწავლებასა და მოსწავლეებისთვის პრაქტიკული დავალებების შეთავაზებას, დიდი ყურადღება ეთმობა.
სწორედ ამ მოტივით, მე-5ბ კლასში საინტერესო აქტივობა გაიმართა, რომელშიც თითოეული მოსწავლე დიდი ინტერესითა და შემართებით ჩაერთო.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, „ჰელიოსელები“ ჯადოსნურ სამყაროს ექსპერიმენტული გამოცდილებით ეცნობიან - სწორედ ასე გაეცნენ მეხუთეკლასელები ვულკანს და მისი ამოფრქვევის გამომწვევ მიზეზებსა თუ შედეგებს.
მოსწავლეებმა, ვულკანის ვიზუალური მხარის ქიმიური იმიტაციაც შეასრულეს, კერძოდ, მასწავლებლის ხელმძღვანელობით ამონიუმის ბიქრომატის დაშლით, ქიმიური ვულკანი შექმნეს და საოცარი სანახაობა მოაწყვეს.
მოსწავლეებმა აღნიშნეს, რომ ვულკანის ამოფრქვევა ხშირად მოულოდნელი და ძალზე საშიშია.
მათ, ასევე, ხაზი გაუსვეს, იმ ფაქტს, რომ ლავა ძირითადად შედგება გამლღვალი სილიკატური მინერალებისაგან, თუმცა შედგებილობის მიხედვით განარჩევენ ლავას ორ ძირითად ტიპს: ბაზალტურსა და სილიკატურს.
ექსპერიმენტალური გაკვეთილი შთაბეჭდილებებით აღსავსე, დადებითი ემოციებით დამუხტული და დაუვიწყარი აღმოჩნდა მოსწავლეებისთვის.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ხელფასები 207 ლარით გაიზარდა - განათლებაში დასაქმებულების ანაზღაურება ბოლოდან მეორე ადგილზეა
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი