მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
1993 წლის 27 სექტემბერი - სოხუმის დაცემის დღე, საქართველოს ტრაგედია და ადამინები, რომლების სახელებსაც ქვეყნის მატიანე სამარადისოდ შეინახავს - დღეს, 30 წლის შემდეგ, სახელოვან გმირებს, მარნეულის N2 საჯარო სკოლის მოსწავლეები წერილებს უგზავნიან.
მოსწავლეებმა მიიღეს დავალება - „ჟიული შარტავა, გურამ გაბესკერია და რაულ ეშბა - დავიმახსოვროთ ეს სახელები. ახლა კი, ამოვირჩიოთ ერთ-ერთი და მივწეროთ წერილები 30 წლის შემდეგ!“.
„წერილები გმირებს, მარნეულიდან“ - მოსწავლეებმა, დიდი პატივისცემითა და პატრიოტული სულისკვეთებით მისწერეს გმირებს და მათ მადლობა გადაუხადეს სამაგალითო მამულიშვილობისთვის.
„თქვენნაირი ადამიანები გვჭირდება ბატონო გურამ... აფხაზეთი და სამაჩაბლო საქართველოა!“; „მასწავლებელმა მოგვიყვა თქვენზე და მე გაოცებული ვიყავი თქვენი პატრიოტული საქციელით“; „ჩვენ დავიბრუნებთ აფხაზეთს, შეიძლება 10 წელი გავიდეს, 100 წელი, მაგრამ დავიბრუნებთ!“ - ეს ამონარიდებია, იმ გულისამაჩუყებელი გზავნილებიდან, რომლებსაც მოსწავლეები გმირებს უგზავნიან.
დავალება, რომელმაც მოსწავლეებში გააღვიძა ქვეყნისადმი სიყვარული, განაცდევინა ომის სიმძიმე, ქვეყნის დანაკარგი და გაააზრებინა, რას ნიშნავს სამშობლოსთვის თავგანწირვა და ქვეყნის სადარაჯოზე დგომა.
იხილეთ წერილები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მასწავლებლის გამოცდის ჩატარების წესში ცვლილებები შევიდა - მინისტრის ბრძანება ძალაშია
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექცია და პედაგოგები სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავენ
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი