მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ნოშრევან ჯიშკარიანის სახელობის მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ ზედა ნაგვაზაოს საჯარო სკოლის მოსწავლეები სხვადასხვა პროექტში, აქტივობასა და ღონისძიებაში აქტიურად მონაწილეობენ.
აქტივობებით გამორჩეული იყო აპრილი და მაისი.
სკოლაში პროექტის - „შეფასება განვითარებისათვის“ ფარგლებში ტესტირება გაიმართა, რომელშიც მოსწავლეები ხალისით ჩაერთნენ.
მოსწავლე-მასწავლებლებმა ასევე მნიშვნელოვანი თარიღებიც არ დატოვეს ყურადღების მიღმა. მოსწალვეებმა დედაენის და დამოუკიდებლობის დღეები განსაკუთრებულად იზეიმეს.
გაიხსენეს ამ თარიღებთან დაკავშირებული მოვლენები და მათ მნიშვნელობაზე ისაუბრეს.
აღნიშნული პერიოდი წარმატებული და აქტიური იყო პირველკლასელთათვისაც.
„მათ სასწავლო წელი წარმატებით დაამთავრეს, რაც სკოლაში ლამაზი ღონისძიებით აღნიშნეს“, - გვიყვებიან სკოლაში.
დამრიგებელმა - ნანი სურმავამ კი მათ სამახსოვროდ სიგელები გადასცა.
„სკოლა ულოცავს პატარებს პირველი ნაბიჯების წარმატებით გავლას და უსურვებს მომავალ წარმატებებს სწავლაში“, - აღნიშნავენ სკოლაში.
სკოლაში მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და მოტივაციის ამაღლებას მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი