მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
შეფასებისა დ აგამოცდების ეროვნულმა ცენტრმა მასწავლებლის საგნისა და პროფესიული უნარების გამოცდაზე გამოყენებული ტესტების ნაწილი გამოაქვეყნა. ცნობილია დაწყებითი საფეხურის ქართული ენისა და ლიტერატურის, მათემატიკის, ბუნებისმეტყველების (I-IV) ტესტის, მათემატიკის (I-VI); ბუნებისმეტყველების(I-VI); მათემატიკის (I-VI); მუსიკისა და სამოქალაქო განატლების ტესტები.
დაწყებითი საფეხური - ქართული ენა და ლიტერატურა, მათემატიკა და ბუნებისმეტყველება (I-IV) – I ვარიანტი
დაწყებითი საფეხური - ქართული ენა და ლიტერატურა, მათემატიკა და ბუნებისმეტყველება (I-IV) – II ვარიანტი
ტესტი მათემატიკაში (I-VI) - I ვარიანტი
ტესტი მათემატიკაში (I-VI)- II ვარიანტი
ტესტი მათემატიკაში აზერბაიჯანულად (I-VI)
ტესტი მათემატიკაში სომხურად (I-VI)
ტესტი მათემატიკაში რუსულად (I-VI) - I ვარიანტი
ტესტი ბუნებისმეტყველებაში ( I-VI )
ტესტი ბუნებისმეტყველებაში აზერბაიჯანულად (I-VI)
ტესტი ბუნებისმეტყველებაში სომხურად ( I-VI)
ტესტი ბუნებისმეტყველებაში რუსულად (I-VI)
სამოქალაქო განათლების ტესტი - I ვარიანტი
სამოქალაქო განათლების ტესტი - II ვარიანტი
19 ივლისს პედაგოგები გამოცდას ქიმიაში ჩააბარებებ - რა უნდა გაითვალისწინონ პედაგოგებმა ქიმიის გამოცდაზე გასვლამდე
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი