მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
უწერის სკოლას ეკვილიბრიუმი და ჟურნალი ok ესტუმრა.
როგორც სკოლის ქართული ლიტერატურისა და ენის მასწავლებელი ლელა კოტორაშვილი აღნიშნავს, სკოლის ჭიშკარი ფართოდ მარტო მაშინ იღება, როცა შეშა მოაქვთ. ამჟამად კი ეროვნული ბიბლიოთეკის მანქანისთვის გაიღო.
სკოლას ეროვნულმა ბიბლიოთეკამ თანამედროვე და კლასიკური ლიტერატურა, უამრავი ახალი წიგნი ჩაუტანა.
"ისევ გადმოლახეს ნაქერალას უღელტეხილი წიგნებმა და ჩვენთან მოვიდნენ. ბავშვები მასწავლებლიანად ვიყავით აბრდღვიალებულები სიხარულისგან. სტუმრების წასვლის მერე, სათითაოდ მოვეფერეთ წიგნებს, ჩამოვწერეთ სათაურები და ავტორები და მერე ტკბილეულობა შევმუსრეთ, მორჩენილი გლინტვეინით ბევრი ასეთი ბჭრყვიალა დღე ვუსურვეთ ერთმანეთს და ერთად ყოფნის ბედნიერებით დავტკბით. გიორგი კეკელიძე წიგნიერების მნიშვნელობაზე გვესაუბრა და ბავშვები გასუსულები უსმენდნენ. უზარმაზარი მადლობა, თითოეულ თქვენგანს, ვინც ამხელა გზა გამოიარეთ და გაგვახარეთ. მადლობა, სოფლის მდუმარებაში სიხალისე და დადებითი განწყობები რომ დაგვიტოვეთ." - აღნიშნავს ლელა კოტორაშვილი.
''ეს არის შემოდგომის სამშობლო'' - ეროვნულმა ბიბლიოთეკამ რაჭაში საჩუქრად წიგნები ჩაიტანა
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
დანაშაული სასარგებლო შრომას ან 3 წლამდე პატიმრობას ითვალისწინებს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„გრანტები და სასურველი უნივერსიტეტები“... ასე ეხმაურება სკოლა კურსდამთავრებულთა სტუდენტობას
საჯიჯაოს საჯარო სკოლის პროფესიონალი პედაგოგიური საზოგადოება, დირექციის მხარდამხარ, უწყვეტად ზრუნავს მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებაზე
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი