მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
უმაღლესი სასწავლებლების აკადემიური პერსონალის აცრის მაჩვენებელი, სტუდენტების აცრის მაჩვენებელზე მეტია, - განაცხადა დაავადებათა კონტროლის ეროვნული ცენტრის ხელმძღვანელმა, ამირან გამყრელიძემ და დასძინა, რომ სტუდენტების ვაქცინაცია აუცილებელია, რათა რეალურ სივრცეში სწავლას საფრთხე არ შეექმნას.
„დაავადებათა კონტროლის ეროვნული ცენტრი სრულად უჭერს მხარს, რომ სტუდენტები იყვნენ რეალურ სივრცეში. იცით, რომ სწავლა დაიწყო სამედიცინო უნივერსიტეტებში და სამედიცინო ფაკულტეტებზე იმიტომ, რომ ექიმობის სწავლა ვირტუალურად არ შეიძლება. ეს გახლავთ სწორედ რეზერვი. არავინ იცის, პანდემია რამდენ ხანს გაგრძელდება და სწორედ ამიტომ დავუჭირეთ მხარი, რომ სამედიცინო ფაკულტეტებზე სწავლა დაწყებულიყო სწრაფად. მაგრამ იქაც დაშვებით, რომ ის სტუდენტები, რომლებიც კლინიკებში პრაქტიკულ სამუშაოებზე შედიან, აუცილებლად უნდა იყვნენ ორჯერადაც აცრილები ან დატესტილები. რაც შეეხება სტუდენტების აცრებს, ამ ასაკის მოსახლეობის აცრა 17-18 პროცენტია. მიკვირს რატომ არ გამოირჩევიან ჩვენი სტუდენტები მეტი აქტიურობით. თუ ჩვენ გვინდა დასწრებითი სწავლა უნივერსიტეტებში სტუდენტები უნდა იყვნენ მაგალითი. უფრო უკეთესია პროფესორ-მასწავლებელთა აცრის მაჩვენებელი“.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
სკოლებისა და უმაღლესების ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხებათ? - კანონში ცვლილებების განათლების კომიტეტი განიხილავს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი