მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ახალქალაქის მუნიციპალიტეტის სოფელ ვარევანის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა დედამიწის დღე განსხვავებულად აღნიშნეს.
ბუნებისმეტყველების მასწავლებელმა, ტირუნ მელიქიანმა V კლასში სამოდელო გაკვეთილი ჩაატარა თემაზე - „როგორ გადავარჩინოთ დედამიწა“. მისივე ხელმძღვანელობით V-VIII კლასის მოსწავლეებმა, დედამიწის დღესთან დაკავშირებით, პოსტერები დაამზადეს და აქტუალურ თემებთან დაკავშირებით პრეზენტაციები წარადგინეს, სადაც დღევანდელი ეკოლოგიური პრობლემები განიხილეს. მოსწავლეებმა მდგრადი განვითარების მნიშვნელობას გაუსვეს ხაზი და პრობლემების გადაჭრის გზებზე ისაუბრეს. მათ ნახატების გამოფენაც მოაწყვეს.
ქართული, როგორც მეორე ენის კონსულტანტ-მასწავლებლის, ნინელი გოგოლაძის ხელმძღვანელობით X-XI კლასებში გაიმართა საუბრები თემაზე: „გადავარჩინოთ დედამიწა!“ მოსწავლეებმა მოიძიეს ინფორმაცია, თუ სად და როგორ აღნიშნავენ დედამიწის დღეს, მოამზადეს პრეზენტაციები ეკოლოგიაზე, მსოფლის კატაკლიზმებზე და ბრაკონიერებზე. მათ ერთობლივად შეიმუშავეს გეგმა, თუ როგორ დაიცვან დედამიწა განადგურებისაგან, ისაუბრეს პრობლემის გადაჭრის გზებზე, დაამზადეს ბუკლეტები და მოიფიქრეს სლოგანები.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი