მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წალკის მუნიციპალიტეტის სოფელ გუმბათის საჯარო სკოლის ეკოკლუბის წევრები ტრადიციულად წიგნის ჩუქების დღეს შეუერთდნენ. ეკოკლუბელები სოციალურ საწარმო გუმბათის ბიბლიოთეკაში შეიკრიბნენ, წაკითხული წიგნები განიხილეს და მეგობრებს წიგნები უსახსოვრეს.
„23 აპრილი წიგნის საერთაშორისო დღეა, ამ დღეს საფუძველი 1923 წელს კატალონიაში ჩაეყარა, მიგელ დე სერვანტესის გარდაცვალების დღეს, 23 აპრილს.
საქართველოს ეროვნული ბიბლიოთეკის დირექტორმა გიორგი კეკელიძემ ეს დღე საქართველოში წიგნის ჩუქების დღედ გამოაცხადა, რაც ძალიან მნიშვნელოვანია. რაც უფრო მეტი ადამიანი ჩაერთვება ამ აქციაში, მით მეტი წიგნის მკითხველი გვეყოლება, მით მეტად გახდება წიგნის კითხვა შინაგანი მოტივაცია და მოთხოვნილება.
გიორგი კეკელიძის წამოწყებას გუმბათის საჯარო სკოლის ეკოკლუბი ყოველწლიურად უერთდება, ამჯერადაც შეუერთდა, ისინი შეიკრიბნენ სოციალურ საწარმო გუმბათის ბიბლიოთეკაში, ისაუბრეს, იმსჯელეს წაკითხული წიგნების შესახებ, შემდეგ კი მეგობრებისთვის წიგნები დატოვეს, მაისის თვეში გვექნება დისკუსია, სადაც ნაჩუქარი წიგნების შესახებ უნდა ვისაუბროთ“,- აღნიშნულია სკოლის მიერ მოწოდებულ ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი