მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
კორონავირუსით ინფიცირების მომატებული მაჩვენებელი, ლოკალური, წერტილოვანი შეზღუდვები, დისტანციურ სწავლებაზე გადასული სკოლები და ცალკეული კლასები... - ასეთია საგანმანათლებლო რეალობა დღეს და ბუნებრივია, ჩნდება კითხვები:
ხომ არ მიიღებენ სკოლების დახურვის გადაწყვეტილებას და იგეგმება თუ არა, მასწავლებლებთან ერთად, მოსწავლეების მასობრივი კოვიდტესტირება? - რომლებსაც აჭარის საზოგადოებრივი ჯანდაცვის ცენტრის ხელმძღვანელის მოადგილე, ნონა ეფაძე პასუხობს.
„გვაქვს საყურადღებო პერიოდი, რადგან ბოლო ორი კვირის განმავლობაში ფიქსირდება შემთხვევების მატება. ეპიდსიტუაცია არის დაკვირვების ქვეშ და გადაწყვეტილებასაც შექმნილი ვითარების შესაბამისად მივიღებთ.
რაც შეეხება სკოლების დახურვას, დამოკიდებულია ძალიან ბევრ მაჩვენებელზე, თუმცა ამ ეტაპზე ეს საკითხი არ განიხილება“.
კითხვაზე, გახდება თუ არა მოსწავლეებისთვისაც სავალდებულო კოვიდტესტირება, ნონა ეფაძე პასუხობს, რომ „მოსწავლეების მასობრივი ტესტირება ჯერჯერობით არ არის გადაწყვეტილი; სამაგიეროდ, რადგან მასწავლებლები ერთ-ერთი მოწყვლადი ჯგუფია, ეს კატეგორია ალბათ დაემატება გეგმის მიხედვით ასაცრელ კონტინგენტს“.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალში რეგისტრაციის ინსტრუქცია
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„სამი წელია მოსწავლეები სხვადასხვა სკოლაში არიან განაწილებულნი, რეაბილიტაციაზე წერილი გუშინ მივიღეთ“-მშობლების პროტესტს N157 სკოლის დირექტორი პასუხობს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი