მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის მიხედვით, მასწავლებელს შეიძლება ქონდეს მხოლოდ ერთი სტატუსი. მაგრამ რა ხდება მაშინ, როდესაც წამყვანი პედაგოგი დამატებით აბარებს სხვა საგნობრივი ჯგუფის საგნის გამოცდას.
მასწავლებლის პროფესიის რეგულირების პროგრამის ხელმძღვანელი, ხათუნა ბარაბაძე, ერთ-ერთ ვებინარზე განმარტავს, რომ ასეთ დროს, მასწავლებელი ერთ საგანში წამყვანი და მეორე საგანში უფროსი ვერ იქნება; თუ გამოცდაზე 10 კრედიტს მიიღებს, პედაგოგს ავტომატურად მიენიჭება სტატუსი, რომელიც წინა გამოცდის ჩაბარების შედეგად ისედაც აქვს:
„მასწავლებელს შეიძლება ჰქონდეს მხოლოდ ერთი სტატუსი განსაზღვრული: მაგალითად - ქართულის წამყვანი მასწავლებელი, თუ ჩააბარებს ისტორიის გამოცდას 10 კრედიტზე, რათა ამ საგნის სწავლების უფლებაც მოიპოვოს, ის ავტომატურად ხდება ისტორიის წამყვანი მასწავლებელი.
ქართულში წამყვანი და ისტორიაში უფროსი - ასეთი რამ არ არსებობს!
წამყვანი მასწავლებელი ყველა ჩაბარებულ საგანში წამყვანია და ეს წესი ვრცელდება იმ შემთხვევაშიც, თუ სტატუსი ნაწილობრივი კრედიტების დაგროვების შედეგად აქვს პედაგოგს მიღებული“, - აქედან გამომდინარე, მასწავლებელს აქვს მხოლოდ ერთი სტატუსი, პირები კი, რომლებიც 2021 წელს განსხვავებული საგნობრივი ჯგუფის გამოცდაზე გავლენ და 10 კრედიტს მოიპოვებენ, წამყვანის ან მენტორის სტატუსს ავტომატურად მიიღებენ.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მეამაყება, რომ ჩვენი მოსწავლეები არ ემზადებიან კერძო რეპეტიტორებთან და სკოლის ცოდნით ირიცხებიან უმაღლეს საგანამანათლებლო დაწესებულებებში“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი