მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გერმანიის მასწავლებელთა პროფკავშირი გამოვიდა შეთავაზებით, რომ მოსწავლეებს სასწავლო წლის ნებაყოფლობით გამეორების შესაძლებლობა მიეცეთ და ასეთი სახით, პანდემიის დროს, სკოლების დახურვის გამო, გამოტოვებული მასალა აღიდგინონ.
ამასთან, ასეთი სასწავლო პროცესის ორგანიზება აუცილებელია „არა ყველა საგანში, არამედ სასწავლო ჯგუფებში, სადაც მოსწავლეები იმეორებენ იმ გაკვეთილების მასალას, რომლებშიც ხარვეზები აქვთ“,- განაცხადა პროფკავშირების თავმჯდომარემ ჰაინც-პიტერ მაიდინგერმა (Heinz-Peter Meidinger) გაზეთ Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung-თან ინტერვიუში.
ასეთი გაკვეთილების ჩასატარებლად მან ყოფილი მასწავლებლების - პენსიონერების მოზიდვა გადაწყვიტა. დეტალური კონცეფციას პროფესიული კავშირი უახლოეს დროში წარადგენს.
აღსანიშნავია, რომ გერმანიაში, შეზღუდვების შემსუბუქებასთან ერთად, ფედერალურმა მიწებმა მიიღეს უფლება თავად გადაწყვიტონ, როდის და რა ფორმით განაახლონ სკოლებისა და საბავშვო ბაღების მუშაობა. შედეგად, ბევრ მიწაზე დაწყებითი კლასების მოსწავლეები მერხებს დაუბრუნდნენ.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი