მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პედაგოგებო, თუ თქვენს ონლაინ გაკვეთილზე მოსწავლეები ზეწარგადაფარებულები, სათვალეებით გამოჩნდნენ, ე.ი. „მოჩვენება ჩელენჯის“ მსხვერპლი ხართ.
„მოჩვენება ჩელენჯი“ - ეს ტიკ-ტოკის ტრენდია. მოსწავლეები ონლაინ გაკვეთილზე შესვლისას თავზე ზეწარს იფარებენ და სათვალეს იკეთებენ. მათი ასეთი საქციელი პედაგოგებში სხვადასხვა რეაქციას იწვევს - ზოგი ბრაზდება, ზოგს კი მოსწავლეების დანახვა ამხიარულებს.
საქართველოშიც ამ გამოწვევამ ბევრი პედაგოგი დააბნია.
„ასეთ დროს როგორ უნდა მოვიქცე?“, „არამარტო ზეწარი გადაიფარეს, გაკვეთილზე ყვირილით შემოვიდნენ, ვერ ვაჩუმებდი“, „მთელი ერთი გაკვეთილი ვუყურე მოჩვენებებს, ხმას არცერთი იღებდა“, „ეს დისტანციური სწავლება ისედაც დროში შეზღუდულია და 15 წუთი ველოდებოდი, როდის დავიწყებდი გაკვეთილს“ - აღნიშნავენ მასწავლებლები.
ბავშვთა ფსიქოლოგები პედაგოგებს ურჩევენ, ნუ იქნებიან აგრესიულები, თუ მოსწავლეებს ონლაინ გაკვეთილზე ზეწარგადაფარებულებს დაინახავენ, ნურც პირად შეურაცხყოფად მიიღებენ ამას, რადგან ბავშვები „მოჩვენება ჩელენჯს“ გასამხიარულებლად იყენებენ და ამაში მასწავლებლის შეურაცხყოფა არ გამოიხატება.
იხილეთ ვიდეოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საგნის პედაგოგებს, სკოლის დირექციასა და სპეციალისტებს ისგ-ს შემუშავების პრაქტიკულ ასპექტებს გააცნობენ - 11 სექტემბერი რეგისტრაციის ბოლო დღეა
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი