მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წალკის მუნიციპალიტეტის სოფელ ხანდოს საჯარო სკოლაში საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონის“ 2020-2021 სასწავლო წლის სეზონის I ეტაპის ტესტირება ჩატარდა.
ტესტირება სკოლაში, ჯანდაცვის და განათლების სამინისტროების რეკომენდაციების დაცვით, ღია ცის ქვეშ გაიმართა.
„სკოლის მთელი გუნდი ჩაერთო შესარჩევი ტურის ორგანიზებაში, მზიანი დღე დაგვემთხვა და გადავწყვიტეთ „ეტალონის“ პირველი ეტაპი ბუნებაში ჩაგვეტარებინა, ვინც გაირა ყველას ყურადღება დავიმსახურეთ, შორიდან გულშემატკივრობდნენ ბავშვებს“,- აღნიშნავს სკოლის დირექტორი ოთარ ვანაძე.
„პირველი ეტაპი უსაფრთხო გარემოში წარიმართა, ერთობლივად გადავწყვიტეთ ღია სივრცეში ჩაგვეტარებინა, რა თქმა უნდა, ბავშვების სურვილიც იყო, თან დავიცავით ჯანდაცვის სამინისტროს ყველა რეგულაცია და წესი“,- დასძენს „ეტალონის“ პედაგოგი ნინო დათაშვილი.
შეგახსენებთ, რომ „ეტალონი“ საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროსა და საქართველოს ოკუპირებული ტერიტორიებიდან დევნილთა, შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტროების მიერ გაცემული რეგულაციების შესაბამისად, ეპიდსიტუაციიდან გამომდინარე, ეწვევა მუნიციპალიტეტებსა და თვითმმართველ ქალაქებს და ტრადიციულად, „ეტალონელ მოსწავლეებს“ გამოავლენს.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
აქტივობას ხელმძღვანელობდა ქართულის, როგორც მეორე ენის პედაგოგი, იუღაბერ ბიჩახჩიანი
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ