მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ჩატარდება თუ არა 2020 წლის საჯარო სკოლის დირექტორობის მსურველთა სერტიფიცირების გამოცდა ჯერჯერობით უცნობია.
როგორც etaloni.ge-ს განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემის წარმომადგენელმა განუცხადა, ინფორმაცია არ აქვთ გამოცდა მიმდინარე ზაფხულს ჩატარდება თუ მომავალი სასწავლო წლის დასაწყისისთვის.
აღსანიშნავია, რომ დირექტორობის მსურველთა გამოცდაზე 2 300-მდე აპლიკანტია დარეგისტრირებული. გამოცდა კი 6 და 7 მარტს იყო ჩანიშნული, თუმცა კორონავირსუსის გავრცელების პრევენციის მიზნით, გაუქმდა და მიუხედავად იმისა, რომ უკვე 3 თვე გავიდა, არც განათლების სამინისტროს და არც განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემას აღნიშნულ კითხვაზე პასუხი არ აქვს.
განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს ოფიციალურ ვებ გვერდზე სამი თვეა სტანდარტული განცხადებაა გამოქვეყნებული:
„საჯარო სკოლის დირექტორობის მსურველთა ტესტირება ჩატარდება ქვეყანაში კორონავირუსთან დაკავშირებული მოვლენების დასრულებისთანავე. ტესტირების ჩატარების თარიღი, დრო და ადგილი განთავსდება საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს ოფიციალურ ვებ გვერდზე directors.mes.gov.ge“, - აღნიშნულია საიტზე.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
სკოლებისა და უმაღლესების ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხებათ? - კანონში ცვლილებების განათლების კომიტეტი განიხილავს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი