მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ახალციხის N5 საჯარო სკოლაში მასწავლებელთა მესამე სასკოლო ონლაინ კონფერენცია - „საუკეთესო პედაგოგიური პრაქტიკა“ გაიმართა.
კონფერენცია მიზნად ისახავდა გამოცდილების გაზიარებას საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკიდან. მასში მონაწილეობდნენ შემდეგი მასწავლებლები:
მაია თათეშვილი - „ეფექტური სასწავლო რესურსების უპირატესობა დისტანციურ სწავლებისას“/ფიზიკის მასწავლებელი;
ლელა ცაგარეიშვილი - „შებრუნებული საკლასო ოთახი- დისტანციური სწავლების ეფექტური მეთოდი“/ ინგლისური ენის მასწავლებელი;
ხათუნა ბალახაშვილი - „სპეციალური საჭიროების მოსწავლე სკოლაში“/დაწყებითი კლასის მასწავლებელი;
თინათინ ხმალაძე - „საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლების ხელშეწყობა“/ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი;
კონფერენციას ესწრებოდნენ სკოლის დირექცია და პედაგოგები. კონფერენციის ბოლოს სკოლის დირექციამ მადლობა გადაუხადა მომხსენებელ პედაგოგებს ონლაინ კონფერენციაში მონაწილეობისათვის, დისტანციური სწავლების პროცესში საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის გაზიერებისა და საქმის ერთგულების, გამოჩენილი მაღალი პროფესიული პასუხისმგებლობისთვის, თანადგომისა და თანამშრომლობის საუკეთესო მაგალითისთვის და სერტიფიკატები გადასცა.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი