მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბადრი ბერანძის სახელობის ქალაქ ქობულეთის N6 საჯარო სკოლის მე-12 კლასის მოსწავლე თორნიკე შავიშვილი კავკასიის გარემოსდაცვითი არასამთავრობო ორგანიზაციების ქსელის - CENN-ის მწვანე სტიპენდიანტი გახდა.
მოსწავლემ გაიმარჯვა ნომინაციაში - ნარჩენების მდგრადი მართვის, ცირკულარული ეკონომიკისა და მოსახლეობის მომხმარებლური ქცევის ცვლილებაში შეტანილი წვლილისთვის.
სკოლის წარომადგენლის თქმით, მოსწავლე დაინტერესებულია გარემოსდაცვითი საკითხებით და აქტიურად არის ჩართული გარემოს დაცვაში.
CENN-თან თანამშრომლობა თორნიკემ 2018 წელს დაიწყო და გარდა იმისა, რომ ბანაკებისა და სხვადასხვა კონკურსების მონაწილეა, მან, USAID-ის WMTR II პროგრამის ფარგლებში, მოიპოვა გრანტი მუნიციპალური ნარჩენების მდგრადი მართვის კონცეფციის პოპულარიზაციისთვის. აღნიშნული პროექტით, მუნიციპალიტეტში შეძლო ზღვის სანაპირო ზოლის (დახლოებით 2500 კვადრატული მეტრის) ეტაპობრივად დასუფთავება და შეგროვილი ნარჩენების შემდგომი დახარისხება და გადასამუშავებლად კომპანიებისთვის მიწოდება. თორნიკეს აქტივობები ასევე მოიცავს მოსახლეობაში ტრენინგების ჩატარებას, ქობულეთის მუნიციპალიტეტის 5 საჯარო სკოლის 200-მდე მოსწავლის დატრენინგებას და ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ბობოყვათის საჯარო სკოლაში კომპოსტირების ყუთის განთავსებას.
სკოლა მოსწავლეს წარმატებას ულოცავს. მოსწავლის პედაგოგი ლელა ოქროპირიძე გახლავთ.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მეამაყება, რომ ჩვენი მოსწავლეები არ ემზადებიან კერძო რეპეტიტორებთან და სკოლის ცოდნით ირიცხებიან უმაღლეს საგანამანათლებლო დაწესებულებებში“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი