სიახლეები
სკოლები

„მთავარია ისწავლო ნიშნების გამო კი არა, საკუთარი თავისთვის“ - „თამარ ფაჩულიას საავტორო სკოლა-გიმნაზიის“ მე-7 კლასის მოსწავლის ჩანაწერი
12-05-2020
-
+


რა მასწავლა სიჩუმემ - ამ თემაზე შპს „თამარ ფაჩულიას საავტორო სკოლა-გიმნაზიის“ მე-7 კლასის მოსწავლე ლიზი დოლბაია ჩანახატს აკეთებს, სადაც ონლაინ სწავლებაზე საუბრობს. „მთავარია ისწავლო ნიშნების გამო კი არა, საკუთარი თავისთვის“ - მოუწოდებს მოსწავლე თანატოლებს.


რა მასწავლა სიჩუმემ...

მასწავლა და ჩემი თვალით დამანახა სკოლა კარანტინში...

ცოტა არ იყოს, რთულია წარმოიდგინო შენი თვალით დანახული სკოლა კარანტინში, რადგან აი, იმ გარემოს, სადაც ჩვენ, ბავშვებს გვიწევდა ყოველდღღიურად სიარული და სწავლა, მას ვერაფერი შეცვლის.

ჩვენ ახლა გვიწევს ონლაინ რეჟიმში სწავლის გაგრძელება, რადგან ამის მიზეზი სწორედ, რომ კორონავირუსი (COVID_19) გახლავთ. ჩემი აზრით, რთულია ისწავლო ონლაინ ან პირიქით, ასწავლო ონლაინ.

ბავშვებს გვეზარებოდა დილით ადრე გაღვიძება, შემდეგ ადგომა, მოწესრიგება და სკოლაში წასვლა, ახლა კი ისეთი პერიოდი დადგა, რომ ვნატრულობთ სკოლაში სიარულს. სკოლის გადმოტანა სახლში იგივეა, რაც ონლაინ სწავლება. სკოლის გარეშე გატარებული დღეები არც თუ ისე საინტერესო და სახალისოა, დრო ისე უცებ გადის რომ ვერც კი ვხვდებით. სკოლა ვიცი, რომ ყველა ბავშვს ძალიან ენატრება და უნდა  დაბრუნება,  თუნდაც იმათ ვისაც სწავლა საერთოდ არ უყვარდა და არ აინტერესებდა.  სკოლა კარანტინში ძალიან მოსაბეზრებელია, რადგან უმრავლესობა ბავშვებისა არ ესწრება ონლაინ გაკვეთილებს. სასწავლო პროცესის ჩაშლამ დიდი ცვლილება მოახდინა. ყოველი დღე უხალისო და მოსაბეზრებელიც გახადა, რადგან სკოლა ბავშვებისთვის „ყველაფერია“. ასე სერიოზულად აღარ უდგებიან ონლაინ განათლებას, რადგან იციან, რომ ნიშნები არ იწერება და ამით მშვიდად და უდარდელად არიან. პირადად ჩემთვის კი ამას მნიშვნელობა არ აქვს. მთავარია განვითარდე და ისწავლო  „ნიშნების“ გამო კი არა, არამედ საკუთარი თავისთვის, სკოლაში იმიტომ კი არ უნდა იარო, რომ „არა“ არ დაგიწერონ,  არამედ იმიტომ, რომ განვითარდე, რაღაც ახალი შემატო შენს თავს,  ცხოვრებას. მე მინდა, ძალიან დიდი სურვილი მაქვს სკოლაში დაბრუნების, რადგან თურმე ეს „ბედნიერება“ რაც „უბედურებად“ გვეჩვენებოდა, ახლა დასაფასებელი და სანატრელი გაგვიხდა, ამიტომ დავაფასოთ ყველაფერი, რაც ჩვენ ირგვლივ არის, ასევე ყველა ის ადამიანი, ვისაც ჩვენთვის კარგი უნდა, რადგან ცხოვრება ისედაც ხანმოკლეა,  მაგრამ ამავდროულად საინტერესოც.

ჩანახატი გამოგზავნილია „მონატრების 1 თვე - რა გვასწავლა სიჩუმემ“ თემის გამოხმაურების ფარგლებში

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

განახლებული დოკუმენტი სკოლებსა და უმაღლესებს ეხება - სამინისტრო საჯარო განხილვას იწყებს

7 მთავარი წესი, რომელიც ტესტირებისას უნდა დაიცვათ - ინფორმაცია აბიტურიენტებისთვის

მიმდინარე სასწავლო წლის დასრულების ვადები კლასებისა და საფეხურების მიხედვით ცნობილია

საბაზო პროფესიული უნარებისა და უფროსი სპეციალური მასწავლებლის ტესტის მაქსიმალური ქულა, საგამოცდო დრო და ბარიერი ცნობილია

ბაღის უფლებები ვალდებულებები ბავშვებისა და მშობლების წინაშე  

 

 

პიროვნება

„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე

„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა

„მოსწავლის ნდობის მოპოვებისთვის აუცილებელია მათთან მეგობრული ურთთიერობების დამყარება“

 

 

სკოლები
„სკოლის დირექცია დიდ მადლობას უხდის პროექტში ჩართულ პედაგოგებს და თითოეულ მოსწავლეს“
 

ქუთაისის N33 საჯარო სკოლაში უფროსკლასელებმა დედაენის დღის შესახებ ცოდნა უმცროსკლასელებს გაუზიარეს

უწერის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა თავიანთი ხელით შექმენს „დედა ენის წიგნი“ - აქტივობები და ღონისძიებები 
 ქართული ენის ეროვნულ მნიშვნელობასა და ღირებულებზე ტოლოშის საჯარო სკოლაში ლექცია ჩატარადა

გაკვეთილი ჩაატარეს ქართული ლიტერატურისა და ისტორიის პედაგოგებმა - ცირა გურეშიძემ და ნათია ტაბატაძემ

საინტერესო

წარმატებულ კურსდამთავრებულებს გადაეცემათ სერტიფიკატი

მასწავლებელს მის დასახმარებლად რამდენიმე ხრიკის გამოყენება შეუძლია.

რა ხრიკები უნდა გამოიყენოთ მოსწავლესთან, რომელსაც დამახსოვრება უჭირს? - რჩევები მასწავლებლებისთვის 

სიახლეები
საზოგადოება