მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თამარ ნაგერვაძე ქობულეთის მუნიციპალიტეტის ჩაისუბნის N2 საჯარო სკოლის მეთორმეტე კლასის მოსწავლეა, ის ერთ-ერთია მათ შორის, ვინც წელს ამთავრებს სკოლას. ქვეყანაში არსებული პრობლემები მასაც შეეხო, მაგრამ დროს უქმად არ კარგავს.
„დარჩი სახლში“ მოწოდება ყველას გვეხება, რის გამოც გადავწყვიტე მეფიქრა იმაზე თუ როგორ შევძლებდი დეპრესიისგან თავის დაღწევას. დავიწყე იმის კეთება რაც ყოველთვის მაინტერესებდა და ჩემს ფანტაზიას გასაქანს მისცემდა. წინასწარ პატარა ბლოკნოტში ჩანახატებს ვაკეთებ -ხელჩანთებისათვის. შემდეგ მის განხორციელებას ვცდილობ. ამოვალაგე ფერადი ძაფები და მოვიმარჯვე საქსოვი ჩხირები. პირველ ცდაზე მთლად კმაყოფილი არ ვიყავი, მაგრამ შემდეგი უკეთესი გამოვიდა. ჩანთა ქალის ლამაზი და სჭირო აქსესუარია. ეხლა ჩემს თავში დარწმუნებული ვარ და სამომავლო გეგმებიც დავისახე. პირველი ნაბიჯი გადადგმულია, დარწმუნებული ვარ მიზანს მივაღწევ“ - ამბობს თამარი.
სკოლის დირექცია წარმატებას უსურვებს თამარს შემოქმედებით გზაზე.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი