მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
შემოდგომაზე ორგანიზებული მასწავლებელთა გამოცდების მესამე დღე დასრულდა. პრაქტიკოსმა პედაგოგებმა და პროფესიაში შესვლის მსურველებმა, დღეს, დაწყებითი კლასების ქართული ენისა და ლიტერატურის, მათემატიკისა და ბუნებისმეტყველების ტესტები ჩააბარეს.
გამოცდიდან გამოსულმა აპლიკანტებმა etaloni.ge-სთან მოკლე კომენტარები გააკეთეს:
„ისე ვინერვიულე, სანამ ტესტს დავიწყებდი, წნევამ ამიწია. რთულია როცა გამოცდას იმ განწყობით აბარებ, რომ შეიძლება სკოლიდან გაგიშვან“.
„ქართული ენის ნაწილი ძალიან გამირთულდა, არ ველოდი ასე, მეგონა უფრო მარტივი ტესტები დაგვხვდებოდა“.
„ყველაზე მარტივი ბუნებისმეტყველების ნაწილი იყო, არც მათემატიკა იყო რთული. უფრო ტექსტის გააზრება გამიჭირდა“.
„ტექსტის გააზრება გამიჭირდა, თითქოს მარტივი იყო მაგრამ პასუხები ერთმანეთს ჰგავდა“.
„ქართულში ღია კითხვები გამიჭირდა, რომელიც გრამატიკული წესების ცოდნას მოითხოვდა, სხვა ყველაფერი საშუალო სირთულის იყო“.
შეგახსნებთ, მასწავლებელთა გამოცდები 2 ნოემბერს დაიწყო და 8 ნოემბრის ჩათვლით გაგრძელდება.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი