მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N103 საჯარო სკოლის VIII კლასის მოსწავლეები გეოგრაფიისა და ქიმიის ერთობლივი გასვლითი გაკვეთილის ჩატარების მიზნით, კვლევისა და თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარების ჩამოყალიბების ხელშესაწყობად, თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მინერალოგიის სასწავლო-სამეცნიერო ლაბორატორიას ესტუმრნენ.
გაკვეთილი დაგეგმეს და ორგანიზება გაუკეთეს პედაგოგებმა: რუსუდან ნუცუბიძემ და ქეთევან დუღაშვილმა. ღონისძიებაში მონაწილეობდნენ კლასის დამრიგებლები: მარინე ქარელიძე და დალი მუმლაძე.
მოსწავლეებმა დაათვალიერეს კრისტალებისა და ქანების შესანიშნავი და მრავალფეროვანი კოლექცია, უფრო მეტი გაიგეს იმ გეოლოგიური გარდაქმნების შესახებ, რომლებიც მიმდინარეობს მათი წარმოშობისა და შემდგომი ფორმირების პროცესში, ასევე მათი სტრუქტურებისა და შედგენილობის შესახებ. გამოთქვეს ვარაუდი ზოგიერთი მინერალის თვისებების შესახებ, რაც იქვე შეამოწმეს ცდებით.
სკოლის ადმინისტრაცია მაია ახალკაციშვილს მასპინძლობისა და საინტერესო ექსკურსისთვის მადლობას უხდის.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
პროფესიული სტანდარტი დამტკიცდა - დოკუმენტი მუნიციპალურ ბაღებს ეხება
ბავშვების უმეტესობას არ აქვს საკმარისი ინფორმაცია თავისი უფლებების შესახებ - სახალხო დამცველი სპეციალური ანგარიში
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
ბავშვების შემოქმედებითმა უნარებმა სასკოლო საზოგადოების დიდი მოწონება დაიმსახურა
„დირექცია მადლობას უხდის პედაგოგებს მოსწავლეებთან მუშაობისა და ტურებში მონაწილეობის ორგანიზებისთვის“
„მოსწავლეებმა მოისმინეს საჯარო ლექცია, დაათვალიერეს უნივერსიტეტის ლაბორატორიები, მონაწილეობა მიიღეს პრაქტიკულ სიმულაციებში...“
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა კარგი სპორტული მზაობა გამოავლინეს
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს