მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი საგნის მასწავლებლებისთვის 5-დღიან ტრენინგ-მოდულს „სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის ინტეგრაცია ზოგადსაგანმანათლებლო კლასში“ აგრძელებს.
ტრენინგის ფარგლებში მონაწილეები ეცნობიან ინკლუზიური განათლების ისტორიას და ფილოსოფიას, ასევე, ინკლუზიური განათლების, როგორც უმაღლესი ხარისხის განათლების, მნიშვნელობას; განიხილავენ ყველა იმ ეროვნულ და საერთაშორისო დოკუმენტს, რომლითაც რეგულირდება ინკლუზიური განათლება საქართველოში; შეისწავლიან განვითარების დარღვევის ტიპებს, ასევე, მოსწავლის საჭიროებების შესაბამისად, ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავების პრინციპებს და სსსმ მოსწავლის კლასში ინტეგრაციის სტრატეგიებს.
ტრენინგ-კურსის დასრულების შემდეგ, მასწავლებელს შეეძლება მოსწავლის საჭიროებების და უნარების შესაბამისი ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების, ამოცანებისა და სტრატეგიების შერჩევა, ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის დოკუმენტის წარმოება, მისი მართვა და მონიტორინგი. გარდა ამისა, შეძლებს ზოგადსაგანმანათლებლო კლასში სსსმ მოსწავლისთვის გაკვეთილის დაგეგმვას.
აღნიშნული ტრენინგ-მოდულის ფარგლებში მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა უკვე 825 მასწავლებელი გადაამზადა და ტრენინგებს სხვა დარეგისტრირებული პედაგოგებისთვის აგრძელებს.მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი საგნის მასწავლებლებისთვის 5-დღიან ტრენინგ-მოდულს „სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის ინტეგრაცია ზოგადსაგანმანათლებლო კლასში“ აგრძელებს.
ტრენინგის ფარგლებში მონაწილეები ეცნობიან ინკლუზიური განათლების ისტორიას და ფილოსოფიას, ასევე, ინკლუზიური განათლების, როგორც უმაღლესი ხარისხის განათლების, მნიშვნელობას; განიხილავენ ყველა იმ ეროვნულ და საერთაშორისო დოკუმენტს, რომლითაც რეგულირდება ინკლუზიური განათლება საქართველოში; შეისწავლიან განვითარების დარღვევის ტიპებს, ასევე, მოსწავლის საჭიროებების შესაბამისად, ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავების პრინციპებს და სსსმ მოსწავლის კლასში ინტეგრაციის სტრატეგიებს.
ტრენინგ-კურსის დასრულების შემდეგ, მასწავლებელს შეეძლება მოსწავლის საჭიროებების და უნარების შესაბამისი ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების, ამოცანებისა და სტრატეგიების შერჩევა, ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის დოკუმენტის წარმოება, მისი მართვა და მონიტორინგი. გარდა ამისა, შეძლებს ზოგადსაგანმანათლებლო კლასში სსსმ მოსწავლისთვის გაკვეთილის დაგეგმვას.
აღნიშნული ტრენინგ-მოდულის ფარგლებში მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა უკვე 825 მასწავლებელი გადაამზადა და ტრენინგებს სხვა დარეგისტრირებული პედაგოგებისთვის აგრძელებს.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მეამაყება, რომ ჩვენი მოსწავლეები არ ემზადებიან კერძო რეპეტიტორებთან და სკოლის ცოდნით ირიცხებიან უმაღლეს საგანამანათლებლო დაწესებულებებში“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი