მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებლებისა და მასწავლებლობის მსურველთა გამოცდების აპელაციის შედეგები ცნობილია. თუმცა აპლიკანტები უკმაყოფილებას ვერ მალავენ და სოციალურ ქსელში ღიად აფიქსირებენ, რომ მათ უსამართლოდ მოექცნენ. მათი ნაწილი სასამართლოში ჩივლს აპირებს. გთავაზობთ გამოხმაურებებს:
„არავის არაფრისთვის გადაუხედავს პირდაპირ გამოიტანეს შედეგები! სირცხვილი თქვენ“...
„ისე, თავად გამსწორებლებიც უნდა აბარებდნენ გამოცდას, ვნახოთ რას დაწერდნენ და ვინმე პროფესიონალი უნდა ამოწმებდეს“.
„ასე მგონია საერთოდ არ აქვთ წაკითხული და გასწორებული ნაწერი“...
„წელს თბილისის საქალაქო სასამართლოში მოუწევს ბევრი რამის ახსნა გამოცდების ეროვნულ ცენტრს“...
„ძალიან გაბრაზებული ვარ, ფულის მახე, უსამართლობა !!!!!!! გეგონება, ხალხს გადასაყრელი 50-50 ლარები აქვს, რომ მერე ამ უცოდინრებმა ისევ 0-ები წერონ“...
„კარგი იქნება თუ naec.ge შემოდგომით ყველა საგანში ჩაატარებს გამოცდას!“
„წელს მასწავლებლის ნაშრომები არ გაგისწორებიათ! დრო არ გქონდათ! უპასუხისმგებლობაა ეს!
„უსამართლო დამოკიდებულება“...
შეგახსენებთ, რომ გამოცდაზე გასულ აპლიკანტებს შეუძლიათ შედეგები თბილისის საქალაქო სასამაართლოში გაასაჩივრონ აპელაციის შედეგების გამოქვეყნებიდან 1 თვის ვადაში.
მასწავლებელთა გამოცდის საბოლოო ქულები ცნობილია - გამოაქვეყნდა აპელაციის შედეგები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მეამაყება, რომ ჩვენი მოსწავლეები არ ემზადებიან კერძო რეპეტიტორებთან და სკოლის ცოდნით ირიცხებიან უმაღლეს საგანამანათლებლო დაწესებულებებში“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი