მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N28 საჯარო სკოლის მოსწავლეები დირექციისა და პედაგოგთა მხარდაჭერით აქტიურად მონაწილეობენ სხვადასხვა კონკურსსა და საგანმანათლებლო ღონისძიებაში და წარმატებასაც აღწევენ.
ახლახან, სკოლის მე-6 კლასის მოსწავლეებმა „კინგსის“ ოლიმპიადაში წარმატებით ისასპარეზეს, საუკეთესო შედეგი აჩვენეს.
მოსწავლეებმა მაღალი აკადემიური მზადყოფნა და ცოდნა გამოავლინეს, ყველა დასმულ ამოცანას წარმატებით გაუმკლავდნენ და მაქსიმალური 100 ქულა დაიმსახურეს.
ოლიმპიადაში მონაწილეობდნენ - გიორგი ბურჯალიანი, ლიზი წიკლაური, ბარბარე დვალიშვილი,
გიორგი ბერაია. მოსწავლეები გადავიდნენ შემდეგ ტურში. მოსწავლეთა პედაგოგი ქეთევან დავლიანიძე გახლავთ.
მონაწილეებმა გამოავლინეს ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნების უნარები, კრეატიულობა და სწრაფი გადაწყვეტილებების მიღების უნარი. მათი წარმატება კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ თბილისის N28 საჯარო სკოლა მოსწავლეებს ხარისხიან განათლებას აძლევს და უწყობს ხელს ახალგაზრდების ინტელექტუალურ განვითარებას და კონკურენტულ გარემოში მათი შესაძლებლობების სრულად გამოვლენას.
მოსწავლეები ოლიმპიადისთვის დიდი მონდომებით ემზადებოდნენ, რაც საბოლოო შედეგებშიც აისახა.
მსგავსი აკადემიური შეჯიბრებები მნიშვნელოვანია ბავშვების განვითარებისთვის, რადგან ისინი ამზადებს მათ მომავალი გამოწვევებისთვის.
სკოლის ხელმძღვანელობა და პედაგოგები ულოცავენ მოსწავლეებს წარმატებას და მათ ახალი მწევრვალების დაპყრობას უსურვებენ.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ონლაინ ჩემპიონატში II-XI კლასების მოსწავლეებს შეეძლებათ მონაწილეობა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„თითოეული ბავშვი ბედნიერი, წარმატებული უნდა იყოს, ჩვენ კი ხელი უნდა შევუწყოთ წინსვლაში“...
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ