მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ფორმალურ განათლებასთან ერთად უმნიშვნელოვანესია მოსწავლეთა არაფორმალური განათლების პროექტებში ჩართულობა და ამ გზით მათი თვალსაწიერის გაფართოება და ცოდნის გამდიდრება.
20 მარტს, საქართველოს ეროვნული მუზეუმის მეცნიერ-თანამშრომელმა, არქეოლოგიის დოქტორმა დიმიტრი ჟვანიამ ჩაატარა ონლაინ-ლექცია: „აღმოჩენიდან ლიტერატურამდე“.
ლექციას ესწრებოდნენ: მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ დოშაყეს და სოფელ ოჩეს, ამბროლაურის მუნიციპალიტეტის სოფელ თლუღის საჯარო სკოლებისა და ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულება - საქართველოს საპატრიარქოს რუის-ურბნისის ეპარქიის ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გიმნაზიის მოსწავლეები.
ლექციის ფარგლებში მოსწავლეები გაეცნენ საქართველოში ქვის, ბრინჯაოსა და ანტიკური ხანის არქეოლოგიურ ძეგლებს, მათი აღმოჩენისა და შესწავლის ისტორიას და არტეფაქტების გზას პოვნიდან სამეცნიერო ნაშრომებსა და სასკოლო სახელმძღვანელოებამდე.
ლექციის ბოლოს მოსწავლეებმა დასვეს კითხვები მათთვის საინტერესო საკითხებთან დაკავშირებით და მიიღეს ამომწურავი პასუხები.
დოშაყეს საჯარო სკოლაში დიმიტრი ჟვანიას საინტერესო ლექციისთვის მადლობას უხდიან.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი