მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N40 საჯარო სკოლაში მოსწავლეები დემოკრატიულ ღირებულებებზე იზრდებიან, მათი სამოქალაქლო ცნობიერების ამაღლებას დიდი მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა.
27 დეკემბერს, ქუთაისის N40 საჯარო სკოლის მე-12ბ კლასის მოსწავლეებმა (დამრიგებელი - დიანა ზურაბიანი) მოაწყვეს სამოქალაქო განათლების პროექტის - „როგორ შეიძლება იმოქმედოს არჩევნებმა, ჩვენს მომავალზე“ პრეზენტაცია. მოსწავლეთა საგნის მასწავლებელი ლია ჯალაღანია გახლავთ.
პროექტის მიზანს წამოადგენდა არჩევნების როლის გააზრება დემოკრატიულ საზოგადოებაში.
კლასში მოსწავლეებმა მსჯელობის საფუძველზე, შეძლეს ეპასუხათ ისეთი კითხვებისთვის როგორებიც არის: როგორ უზრუნველყოფს არჩევნები ხალხის მიერ მმართველობის ლეგიტიმურობას? რატომ არის მნიშვნელოვანი, რომ ყველა მოქალაქემ მიიღოს მონაწილეობა არჩევნებში და გამოხატოს საკუთარი პოზიცია? როგორია ისეთი არჩევნები, რომელიც ხალხის ნდობას იმსახურებს?
მათ პედაგოგთან ერთად გამართეს დისკუსია, თუ როგორ ესმით არჩევნების მნიშვნელობა.
მათი მთავარი გზავნილია შემდეგია - არჩევნები არის ჩვენი შესაძლებლობა, ვიმოქმედოთ მომავალზე. ყოველი ხმა მნიშვნელოვანია და თითოეულ მოქალაქეს აქვს უნარი, შეცვალოს თავისი ქვეყანა უკეთესობისკენ.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი