მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
რამინ კორძახია აბაშის მუნიციპალიტეტის სოფელ გეზათის საჯარო სკოლის პედაგოგია, რომლისთვისაც ყველაზე დიდი მოტივაცია მოსწავლეთა სასწავლო მიღწევებია, მისი პროფესიული მიზანიც სწორედ ესააა, რაც შეიძლება მეტი წიგნიერი თაობა აღზარდოს და მოსწავლეებს სწორი ღირებულებები ასწავლოს.
იხილეთ ბლიც-ინტერვიუ პედაგოგ რამინ კორძახიანთან:
- პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს...
- სადაც მოსწავლეები თავს გრძნობენ უსაფრთხოდ, არ ეშინიათ კითხვების დასმის და მზად არიან მიიღონ გამოწვევები.
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- ურთიერთპატივისცემა, ნდობა.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- არიან მოტივირებულები, ენერგიულები.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- გუნდურობას, ერთიანობას.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- მოსწავლეების შედეგი.
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ...
- კ.გამსახურდიას „დიდოსტატის მარჯვენა“.
- სასკოლო ღონისძიება, რომელიც მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა...
- საახალწლო ღონისძიება.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალის ცვლილებებთან დაკავშირებით შეხვედრები ჩატარდება - რესურსცენტრებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის რეგისტრაცია 8 სექტემბერს სრულდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ეს შედეგი კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ შრომა, ცოდნის სიყვარული და მიზნისკენ სვლა ყოველთვის გამოიღებს ნაყოფს“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი