მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დაბა ლენტეხის N1 საჯარო სკოლაში, პროფესიული უნარების სააგენტომ პროფესიული მომზადების პროგრამის - „რეგიონალური ტურის მეგზურის“ ფარგლებში პროექტი ჩაატარა.
პროექტის მიზანი რეგიონალური ტურისტული ინდუსტრიის შემდგომი განვითარების ხელშეწყობა ცვლილებასა და ინოვაციაზე ორიენტირებული პროფესიული უნარ-ჩვევების განვითარება და ამავდროულად რეგიონალური თავისებურებებით გაჯერებული ტურისტული პროდუქტების შექმნის კომპეტენციებისა და გამოცდილების შეძენა გახლდათ.
პროექტის მონაწილე მოსწავლეებმა (მე-10, მე- 11 კლასები) დავალება წარმატებით შეასრულეს.
„მათ აიმაღლეს და გაიმრავალფეროვნეს ცნობიერება მათი რეგიონის შესახებ“, - აღნიშნავენ სკოლაში.
ბავშვებმა მოინახულეს ძველი და ახალი ციხე-კოშკები და ეკლესიები, ეწვივნენ მუზეუმს, წარადგინეს პრეზენტაციები.
„მათ ასევე გაიმდიდრეს ცოდნა, შეიძინეს გამოცდილება და კულტურული თვითმყოფადობის ფასეულობა. წარმატებები ვუსურვოთ ჩვენი „მომავლის ელჩებს“ რეგიონში ტურიზმის ინდუსტრიის განვითარებაში“, - გვიყვებიან სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი