მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
კარინა ალიხანიანი ბოლნისის N2 საჯარო სკოლის მასწავლებელია, რომლისთვისაც პროფესია განსაკუთრებული და მნიშვნელოვანია, მისი თქმით დრო რომ უკან დაბრუნდეს, მაინც მასწავლებლობას აირჩევდა. მისთვის მთავარი მოსწავლეთა სიყვარული, მათთან მეგობრული ურთიერთობის დამყარებაა.
Etaloni.ge გიზიარებთ ბლიც-ინტერვიუს პედაგოგ კარინა ალიხანიანთან:
- კარგი მასწავლებლის სამი აუცილებელი თვისება...
- ტოლერანტობა, პროფესიის და ბავშვების სიყვარული, კრეატიულობა.
- საკლასო ოთახში დისციპლინა ნიშნავს...
- ურთიერთპატივისემას და კლასის ეფექტური მართვის შედეგს.
- ფრაზა, რომელსაც ყველაზე ხშირად ვიყენებ გაკვეთილზე...
- ძალიან კარგი მოსწავლე ხარ, მახარებ შენი შედეგებით.
- აბიტურიენტი რომ ვიყო...
- ისევ ჩემს პროფესიას ავირჩევდი.
- როგორ ფიქრობთ, როგორ დაგახასიათებდნენ თქვენი მოსწავლეები...
- კეთილი, მეგობრული, თბილი.
- ყველაზე დიდი წარმატება რისთვისაც სასწავლო პროცესში მიგიღწევიათ...
- სიყვარული ჩემი საგნის მიმართ.
- მოსწავლე რომ ვიყავი, განსაკუთრებით მაინტერესებდა...
- ბიოლოგია, მედიცინა, ხალხური მედიცინა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი