მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ჯამბულ წურწუმიას სახელობის თბილისის N94 საჯარო სკოლა eTwinning-ის დღისადმი მიძღვნილ კვირეულს შეუერთდა.
eTwinning-ის დღესთან დაკავშრებით მოსწავლეებმა, საინფორმაციო შეხვედრა მოაწყვეს, თემატური პლაკატები დაამზადეს და სასკოლო საზოგადოებას წარუდგინეს.
ასევე, ბავშვებმა საქართველოსა და ევროპის დროშა გამოფინეს.
აღსანიშნავია, რომ შეხვედრაზე მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა შემეცნებითი ხასიათის პრეზენტაცია წარადგინეს, სადაც eTwinning-ის საქმიანობასა და მნიშვნელობაზე ისაუბრეს.
ცნობისთვის, უკვე 18 წელია, რაც ევროპის მასშტაბით მაისის დასაწყისში აღინიშნება eTwinning-ის დღე. პროგრამაში გაერთიანებული მასწავლებლები, მოსწავლეებთან ერთად eTwinning-ის კვირეულის ფარგლებში გეგმავენ სხვადასხვა აქტივობას და ცდილობენ საკუთარი წვლილი შეიტანონ ამ დღის გალამაზებაში.
პროგარამა eTwinning-ი მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრისა და ევროკომისიის მხარდაჭერით ხორციელდება 2013 წლიდან. პროგრამა უამრავ მასწავლებელს საქართველოდან, რომლებსაც საშუალება ეძლევათ ითანაშრომლონ კოლეგებთან ევროპის სხვადასხვა ქვეყნებიდან და დაგეგმონ/განახორციელონ პროექტები.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი