| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფელ ურთის საჯარო სკოლაში სასწავლო წლის პირველი სემესტრი ნაყოფიერად დასრულდა. სემესტრი გაჯერებული იყო მრავალფეროვანი პროექტებით, აქტივობებით თუ ღონისძიებებით.
მათ შორის აღსანიშნავია, მე-6 და მე-7 კლასის მოსწავლეთა პროექტი სახელწოდებით - „საახალწლო ტრადიციები საქართველოში“. პროექტის პედაგოგები - მანანა მალანია და ცირა მიქავა ხელმძღვანელობდნენ.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, მოსწავლეებმა დამსწრე საზოგადოებას წარუდგინეს მოძიებული ინფორმაცია საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში გავრცელებულ ტრადიციებზე, დადგეს სამეგრელოში დამკვიდრებული ტრადიცია - „კუჩხა“.
შეასრულეს სიმღერები, („ალილო“, „კირიალესა“), რომელთაც საგანგებოდ ასრულებენ კონკრეტულ დღესასწაულზე.
სკოლაში პროექტის ხელმძღვანელებს მადლობას უხდიან.
„მადლობა, პროექტის ხელმძღვანელებს, რომ ზრუნავენ ჩვენი ძირძველი ადათ-წესების პოპულარიზაციაზე, რომ მოსწავლე-ახალგაზრდობას აცნობენ და გადასცემენ ჩვენი წინაპრების მიერ დანატოვარ წეს-ჩვეულებებს“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„სპეციალური მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლება განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია“...
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“