| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

თბილისის N118 საჯარო სკოლის II4 კლასის მოსწავლეებმა 2022-2023 სასწავლო წლის პირველი სემესტრი საახალწლო ზეიმით დაასრულეს.
„ახალი წლის ღამე“ - ასე ერქვა ღონისძიებას. პატარები მაყურებლის წინაშე მრავალფეროვანი პროგრამით წარსდგნენ: წაიკითხეს ლექსები, იმღერეს, იცეკვეს და დამსწრე საზოგადოებას დამდეგი შობა-ახალი წელი მიულოცეს.
ღონისძიების ბოლოს მეორეკლასელებს სამახსოვრო საჩუქრები დაურიგდათ.
„დამდეგ შობა-ახალ წელს ვულოცავ ჩემს პატარებს. ვამაყობ თითოეული მათგანით და მადლობას ვუხდი, რომ საახალწლო ღონისძიების სამზადისში მონდომებით იყვნენ ჩართულები. მათთან ერთად გატარებული ყველა დღე ზღაპრულ სამყაროში მოგზაურობაა და ეს დღეც ერთ-ერთი დაუვიწყარი და შთამბეჭდავი იყო“, - გვიამბობს კლასის დამრიგებელი ნინო მოდრეკილაძე.
ღონისძიებას მუსიკალურად აფორმებდა კლასის მუსიკის მასწავლებელი ხათუნა რუხაძე.
იხილეთ ფოტოები
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“