| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

2 წლის შემდეგ, სკოლებში ბუფეტები კვლავ იხსნება. როგორც განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროში etaloni.ge-ს განუცხადეს, 2022-2023 სასწავლო წლიდან სკოლებს უფლება აქვთ, ბუფეტების ფუნქციონირება აღადგინონ.
აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ 2021 წლის ნოემბერში განათლების სამინისტრომ გაერო-ს ბავშვთა ფონდის წარმომადგნელებთან შეხვედრები გამართა, რომელის მთავარი თემა მოსწავლეთა კვების საკითხი იყო.
„მხარეებმა ისაუბრეს მოსწავლეთა სასკოლო კვების პროგრამის შემუშავების დეტალებზე და მისი განხორციელების, მართვისა და ლოჯისტიკის საკითხებზე იმსჯელეს. აღსანიშნავია, რომ კვების რაციონში, რომელიც სპეციალისტების მიერ არის შედგენილი, გათვალისწინებული იქნება კონკრეტული რეგიონის სოფლის მეურნეობის პროდუქტები“, - თუმცა ამ დრომდე სამინისტროს დეტალები საზოგადოებისთვის არ მიუწოდებია.
შეგახსენებთ, რომ კოვიდრეგულაციების გამო საჯარო და კერძო სკოლებში ბუფეტები თითქმის ორი წლის განმავლობაში დაკეტილი იყო. მართალია, საკოორდინაციო საბჭომ სკოლებში რეგულაციები 2021-2022 სასწავლო წლის ბოლოს მოხსნა, თუმცა, საჯარო სკოლებმა ბუფეტების აღდგენა ვერ მოასწრეს.
ახალი სასწავლო წელი 15 სეტემბერს იწყება, თუმცა ჯერჯერობით კვლავ უცნობია, იქნება თუ არა შენარჩუნებული გარკვეული სახის რეგულაციები სკოლებში.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხება - დეტალები
მუნის მკურნალობასა და სკოლების/ბაღების დეზინფექცირების შესახებ ინფექციონისტი მაია ბუწაშვილი დეტალურ ინფორმაციას ავრცელებს
ეკრძალებათ თუ არა მოქმედ მასწავლებლებს რეპეტიტორობა კანონში ცვლილებების გამო - სამინიტროს განმარტება
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
მოსწავლეთა თვითმმართველობა არის მოსწავლეთა არჩევითი ორგანო, რომელიც წარმოადგენს სკოლის სტრუქტურულ ერთეულს