სიახლეები
სკოლები

თბილისის N103 საჯარო სკოლის მე-4 კლასის მოსწავლეებისთვის საინტერესო გასვლითი აქტივობა მოეწყო
27-04-2022
-
+


თბილისის N103 საჯარო სკოლის მე-4 კლასის მოსწავლეები (დამრიგებელი: თეა კოვზირიძე) თბილისის ექსპერიმენტორიუმს ესტუმრნენ.

მუზეუმში მოსწავლეები გაეცნენ ფიზიკის, ქიმიის, ბიოლოგიის და მათემატიკის 80-მდე ექსპონატს, ყველა ექსპონატი ინტერაქტიულია.

ბავშვებმა საკუთარი ყვირილის ძალა გამოსცადეს, დასხდნენ ლურსმნებიან სკამზე, დახატეს ქვიშაზე, ხელით დაიჭირეს ელვა, ასწიეს საკუთარი თავი და გამოსცადეს სხვა მრავალი ექსპონატი.

დასასრულს მათ მონაწილეობა მიიღეს ექსპერიმენტულ შოუში, თვითონ გახდნენ ცდების მონაწილეები და თავი ნამდვილ მეცნიერებად იგრძნეს.

აღსანიშნავია, რომ სკოლაში მოსწავლეებს მუდამ საინტერესო და მრავალფეროვან სასწავლო გარემოს სთავაზობენ.

იხილეთ ვიდეომასალა:



კომენტარები


ეტალონი
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ამჯერად ცაგერს სტუმრობს
14 მაისს „ეტალონის“ გუნდურ ჩემპიონატს ონის მუნიციპალიტეტმა უმასპინძლა.
ღონისძიების შედეგად გამოვლინდება, 2024 წლის ონის „ეტალონი გუნდი“
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ამჯერად ამბროლაურს ესტუმრა
სიახლეები
„კატეგორიულად ვემიჯნებით ცენტრის განცხადებას, რომლითაც ჩრდილი ადგება ახალგაზრდობის ნათელ, გულწრფელ და სამართლიან პროტესტს“ - EQE -ს თანამშრომლები 
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ამჯერად ცაგერს სტუმრობს
„ადმინისტრაცია ვალდებულია უწყვეტად წარმართოს სასწავლო პროცესი, რათა არ დაირღვეს ავტორიზაციის სტანდარტი“ - EQE მოსწავლე-სტუდენტების გაფიცვაზე
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
აღსანიშნავია, რომ სკოლაში საზეიმო განწყობას შესაბამისი დეკორაციითა და ბუშტებით მორთული გარემო კიდევ უფრო ამაღლებდა
პროექტს ხელმძღვანელობდნენ  სამოქალაქო განათლებისა და ისტორიის  პედაგოგები: ქეთევან ბეღელაძე და სოფიო ფხაკაძე
საინტერესო
ნეიროქსელი არ უშვებს გრამატიკულ შეცდომებს
გახსოვდეთ, მოსწავლეთა მიღწევებზე პასუხისმგებელი მხოლოდ თქვენ არ ხართ - არის რიგი ფაქტორები, რაც მასწავლებლის კონტროლს არ ექვემდებარება


დიფერენციაციის თეორიის საკლასო ოთახში რეალიზება მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევაა 
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ
სიახლეები
საზოგადოება