| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

აფხაზეთის N14 საჯარო სკოლაში წიგნის საერთაშორისო დღესთან დაკავშირებით, საინტერესო ღონისძიება - „ვურჩევ თანატოლს წაიკითხოს“ განხორციელდა.
აღნიშნულ დღესთან დაკავშირებით, მე-7 კლასის მოსწავლეებმა წინა დღეებში სკოლაში წიგნები მიიტანეს და კლასელებს წაკითხვა შესთავაზეს.
ღონისძიების ფარგლებში მოსწავლეების მიერ შემოთავაზებული იყო: ჰარიეტ ბიჩერ სტოუს „ბიძია თომას ქოხი", ჯეფ კინის „წრიპა ბიჭის დღიური მწარე სიმართლე და ბოლო წვეთი“, „სასწაულებრივი სათვალე და სხვა მოთხრობები“, „გემი მოჩვენება“, უილიამ გოლდინის - „ბუზთა ბატონი“.
მოსწავლეებმა უმოკლეს ვადაში წაიკითხეს ზემოთ აღნიშნული ნაწარმოებები და წაკითხული წიგნები ისევ წრეში გაცვალეს, ახლა უკვე მეორე წიგნს კითხულობენ.
წიგნის კითხვის დამთავრების შემდეგ მოსწავლეებმა წერილობითი ფორმით მოკლედ ისაუბრეს: ემოციებზე, მთავარ და არამთავარ პერსონაჟებზე, მისაღებ და მიუღებელ დეტალებზე, ავტორის დამოკიდებულებაზე. ბავშვებმა კითხვის დროს განცდილი საინტერესოდ გადმოსცეს.
მოსწავლეებისთვის კვირეული მეტად საინტერესო აღმოჩნდა, რომელსაც ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი შორენა ბერიშვილი ხელმძღვანელობდა.
„სკოლის დირექცია მადლობას უხდის შორენა მასწავლებელს საინტერესო ჩანაფიქრისთვის. მადლობა თითოეულ მოსწავლეს“, - წერია გავრცელებულ განცხადებაში.
იხილეთ ვიდეომასალა:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
სკოლებმა 200 ახალი ვაკანსია ხუთ დღეში გამოაცხადეს - რომელ სპეციალისტებზეა მოთხოვნა
ეკრძალებათ თუ არა მოქმედ მასწავლებლებს რეპეტიტორობა კანონში ცვლილებების გამო - სამინიტროს განმარტება
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
ექსპერიმენტის დროს გამოყენებული იყო მაწონი და სოდა
მოსწავლეთა თვითმმართველობა არის მოსწავლეთა არჩევითი ორგანო, რომელიც წარმოადგენს სკოლის სტრუქტურულ ერთეულს