მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ეპიდსიტუაციის გამწვავებამ მნიშვნელოვანი ცვლილებები შეიტანა სასკოლო ცხოვრებაში. მათ შორის, ყველაზე არსებითია ის, რომ სასწავლო პროცესმა ძირითადად ონლაინ სივრცეში გადაინაცვლა, რამაც განაპირობა მთელი რიგი საორგანიზაციო და შინაარსობრივი ხასიათის ცვლილებები; შესაბამისად, გააჩინა შეკითხვები:
თანდათანობით სულ უფრო მეტი სკოლა გადადის ონლაინ სწავლებაზე. შესაბამისად, მზარდია ყურადღება და ინტერესი დისტანციური სწავლების კონცეფციასთან დაკავშირებით.
დისტანციური სწავლება ხშირად შეცდომით მხოლოდ ონლაინ კომუნიკაციასთან იგივდება. იქმნება შთაბეჭდილება, რომ ის უბრალოდ კომუნიკაციის ალტერნატიულ არხს წარმოადგენს; მაშინ როცა დისტანციურ სწავლებას ღრმა თეორიულ-ფილოსოფიური საფუძვლები ეძებნება, რომლებსაც საპატიო ადგილი უჭირავს თანამედროვე განათლების მეცნიერებებში.
სტატიაში განხილულია დისტანციური სწავლების რაობა და მისი ფილოსოფიის მიმართება იმ პარადიგმულ პრინციპებთან, რომლებსაც „ახალი სკოლის მოდელი“ და მთლიანად განათლების რეფორმა ეფუძნება; კერძოდ, განხილულია, თუ როგორ აისახება დისტანციური სწავლება: